Slugge Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 http://www.gamespot.com/video/940047/61791...ule;picks;img;7 Fan det ser bra ut, la meg til elsk for de gamle soul calibur spillene, og dette tror jeg blir bra! Digger at man kan få nye sverd ettersom man spiller campaign og håper 4reren gjør d mulig og trene fighteren også. Online på dette blir bare konge, gleiar meg! Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Mye bedre den traileren her enn den som er på PSstore. Spillet kommer helt sikkert til å eie, men ble litt skuffet over grafikken. Tekken vil uansett alltid være min favoritt <3 Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 tja, skal ikke se på grafikk på trailere egentlig, ettersom kan være dårlig kvalitet osv Lenke til kommentar
Messier Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Sluttet å bry meg on denne serien da SC2 kom ut. Samme med Tekken da Tekken Tag kom ut. SC1 på Dreamcast var revolusjonerende, etterpå har det vært nitrist. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg synes traileren var bra jeg. Takk for at du postet Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 jo ikke no problem, derfor jeg er her liksom Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Du er her kun for å hjelpe oss andre!!? Slugge er litt av ein godgutt! Endret 26. september 2007 av Firetrucken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå