Jorgengk Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Har et ganske frustrerende problem her.. Hver gang jeg slår på PC-en så faller nettverket ut etter en liten stund. Hvis jeg oppdaterer nettverkslista så finner den ikke noe nettverk i det hele tatt selv om det er flere som er i området. Eneste løsning da er å slå maskinen av og på igjen og det er ikke en særlig god permanent løsning. Noen som vet om hva som kan gjøres? Har ikke vært sånn tidligere.. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Laster du ned ting via bittorrent? Jeg har opplevd at hvis PC-en prøver å kobble seg opp til for mange forskjellige klienter, detter nettverket ut. Edit: Kan lese denne meldingen i event viewer: TCP/IP has reached the security limit imposed on the number of concurrent TCP connect attempts. Bruker Vista btw Endret 26. september 2007 av Darth Kjell Lenke til kommentar
Jorgengk Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Det er stort sett ved bittorrent at det faller ut ja, da jeg også kobler meg opp til flere forskjellige servere og. Har nå lasta ned ny driver så jeg får se hva som skjer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå