Joachim_F Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Nintendo vil lansere det beroligende Wii-spillet Endless Ocean i november. Les mer Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) virka nesten litt kult. men vet ikke om jeg er villig til å betale full pris for noe slikt Endret 26. september 2007 av Gunfreak Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 CVG mener at dette kan bli årets sleeper hit. I utgangspunktet syns jeg det ser døllt ut, men det skal visst ha en fabelaktig stemning og pacing. Et skikkelig sofaspill... Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Dette må være perfekt for folk som generelt spiller veldig lite eller aldri, og som ellers bare ser på opptak på TV. Dessuten er mange slitne når de kommer hjem fra jobb, og tenk da å kunne slå på noe slikt og kose seg med det på storskjermen med en kaffekopp ved siden. Nå kommer vel dette fra en del av hverden hvor stresset hverdag kombinert med krav om nesten umennesklig høy produksjonsevne er vanlig, så de bør ha lært ett og annet om avslapning mellom øktene vil jeg tro. Smart med muligheten for å spille egen musikk! Jeg har fler album med chillout musikk liggende. Anyways, skal tipset et par venner om dette. Lenke til kommentar
MaxXRebo Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Ser jo artig ut, sikkert deilig å spille dagen derpå etter ei fyllekule. Litt skeptisk til hvor lenge det varer før man har sett det meste og blir lei men. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Synes også det så litt bra ut, men det bør være veldig mye man kan utforske. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Kult! Imponerende grafikk må jeg si. Dette blir nesten som Africa til PS3. Jeg kunne lett betalt fullpris for noe slik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg