Dahl Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Iomega lanserer nye eksterne harddisker spesielt rettet mot bruk med Mac-maskiner. Les mer Lenke til kommentar
kvase Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Iomega lanserer nye eksterne harddisker spesielt rettet mot bruk med Mac-maskiner. Les mer 9579601[/snapback] treig eller 26.09.2007 kl 10:00 | PC World Norge Harddisk for Mac Pro Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 UltraMax Desktop er for de som vil ha størst mulig valgfrihet når det gjelder grensesnitt. Boksen støtter eSata, USB 2.0, Firewire 400 og Firewire 800.Valgfrihet som tydeligvis ikke inkluderer verdens mest brukte interface; ethernet. PS! kvase: det må nesten være lov å komme med artikkelen senere samme dag. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 UltraMax Desktop er for de som vil ha størst mulig valgfrihet når det gjelder grensesnitt. Boksen støtter eSata, USB 2.0, Firewire 400 og Firewire 800.Valgfrihet som tydeligvis ikke inkluderer verdens mest brukte interface; ethernet. PS! kvase: det må nesten være lov å komme med artikkelen senere samme dag. 9579888[/snapback] Dette er en DAS og ikke en NAS! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 MiniMax'n var jo prikk lik MacMini. Skulle nesten tro det gikk an å putte inn en CD der. Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 MiniMax'n var jo prikk lik MacMini. Skulle nesten tro det gikk an å putte inn en CD der. 9581440[/snapback] Det er jo litt av meningen. De skal stables Er det bare jeg som synes de andre var stygge som juling? Greit nok med tårndesignet for å matche Mac, men brytere og interface var jo helt malplassert og feil i forhold til designet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Pro versjonen så rett og slett ikke ut. Det skulle vært aluminium all the way (akkurat som Lian-Li). Fremsiden så ut som et stereoanlegg fra 80-tallet. Lenke til kommentar
bernini Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Pro versjonen så rett og slett ikke ut. Det skulle vært aluminium all the way (akkurat som Lian-Li). Fremsiden så ut som et stereoanlegg fra 80-tallet. 9581587[/snapback] Bildet i artikkelen er nok fra baksiden, "bryterne" på baksiden er for å kunne ta ut diskene på en enkel måte. Fremsiden matcher Mac Pro, som den nok er beregnet for, ganske så bra: Endret 26. september 2007 av gordito Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Der var andre boller ja! Skulle bare vært et deksel av samme type til å plassere bak også. Lenke til kommentar
andylove Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Passer denne kun til MAC? Mener, jeg synes den var rimelig nice og kunne tenkt meg en slik løsning til PC-en min. Det er enten noe slikt eller en NAS jeg vurderer. Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Pro versjonen så rett og slett ikke ut. Det skulle vært aluminium all the way (akkurat som Lian-Li). Fremsiden så ut som et stereoanlegg fra 80-tallet. 9581587[/snapback] Bildet i artikkelen er nok fra baksiden, "bryterne" på baksiden er for å kunne ta ut diskene på en enkel måte. Fremsiden matcher Mac Pro, som den nok er beregnet for, ganske så bra: 9581673[/snapback] Den var MYE finere sett forfra. Synes nesten bildet i artikkelen burde vært byttet ut med dette for å ikke forvirre oss lesere Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Blæh, "masse løsninger" men mangler den aller viktigste. NAS, hadde diskene hatt NAS løsning, så skulle jeg vurdert dem. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Iomega lanserer nye eksterne harddisker spesielt rettet mot bruk med Mac-maskiner. Les mer 9579601[/snapback] treig eller 26.09.2007 kl 10:00 | PC World Norge Harddisk for Mac Pro 9579662[/snapback] Så du mener at det er kritikkverdig treigt når HW er ute 5 timer etter PC World? Jeg klarer ikke å ta deg helt seriøst. Bildet som ble brukt er som dere påpeker av baksiden. Dette var ikke mer enn en glipp, som nå er rettet opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå