Lofferen Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg har lyst til å overklokke skjermkortet mitt noe, men får det ikke til. Jeg har innstalert ati catalysator 7.9beta, ettersom jeg fikk feilmeld og blåskjerm med den versonen av catalyst som fulgte med skjermkortet. Jeg har prøvd med ati overdrive. Når auto-tuninga er complete så skjer det ikke noe mer. Jeg har også prøvd å sette opp hastigheten på core/mem manuelt, men får da ikke testet hatigheten. Kan kun teste hastigheten når core/mem står i default. Jeg har også prøvd ati tool og amd gpu tool, men når prøver jeg å sette opp hastigheten manuelt her så låser PC-en seg. Har en følese av at det ikke fungerer med noen andre programmer heller. Jeg har radeon hd 2400 pro agp skjermkort og abit av8 k8t800pro(939) hk . Jeg har lest at det skal gå bra å få 20% mere ytelse av gpu. Er det hk for gammelt?,,Er det noen innstillinger jeg må gjøre på hk først? Takker for svar. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Vil anbefale deg å bruke et tredjepartsprogram, og ikke den override-greia i driveren. Automatisk overklokking burde du også holde deg unna. Nå har ikke ikke erfaring med akkurat ditt kort, men dersom PC-en fryser når du klokker er det mest sansynlig fordi kort/driver/klokkeprogram ikke er kompatible med hverandre. Brukte tidligere x1950pro AGP, og Riva tuner var det eneste klokkeprogramet som fungerte. Skaff deg den seneste stabile driveren, ikke beta, da den alltids kan lage litt rot. Sjekk også hvilket program "de som har klokket 20%" har brukt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå