Howard Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Hardware.no og resten av nettverket blir å finne på en egen stand på The eXperience, hvor mye moro venter for den teknologiinteresserte. Les mer Lenke til kommentar
Steina Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Woho, hardware.no kommer på eXperience. For en overraskelse. Bare synd at jeg har "vokst ifra" sånt PC-24\7 tull. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Woho, hardware.no kommer på eXperience.For en overraskelse. Bare synd at jeg har "vokst ifra" sånt PC-24\7 tull. 9579475[/snapback] Vokst mye det siste året du og ja Bra det blir test av kabinett, jeg blir alltid forvirra når jeg skal velge det for folk Lenke til kommentar
Steina Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Vokst mye det siste året du og ja 9579507[/snapback] Hmm.. Jeg var på HW-LAN ja, om det var det du mente? Hvordan du vet det\ husker det, forstår jeg ikke helt men. Men ja.. Livet får liksom en helt ny vending etter man fyller 18. Menne.. Skjønner gleden i det, og jeg savner den egentlig også. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Bare synd at jeg har "vokst ifra" sånt PC-24\7 tull.Men ja.. Livet får liksom en helt ny vending etter man fyller 18. Menne.. Skjønner gleden i det, og jeg savner den egentlig også Er vel det man kaller veslevoksen :!: Men det er jo typisk det at 18 åringer tror de har blitt voksen fordi de nå kan kjøre bil og er "myndig". Nei voksen er ikke synonymt med alder, men med erfaring og ansvar og man har lite erfaring i livet i en alder av 18... Endret 26. september 2007 av Betroz Lenke til kommentar
Dingy Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Bare synd at jeg har "vokst ifra" sånt PC-24\7 tull.Men ja.. Livet får liksom en helt ny vending etter man fyller 18. Menne.. Skjønner gleden i det, og jeg savner den egentlig også Er vel det man kaller veslevoksen :!: Men det er jo typisk det at 18 åringer tror de har blitt voksen fordi de nå kan kjøre bil og er "myndig". Nei voksen er ikke synonymt med alder, men med erfaring og ansvar og man har lite erfaring i livet i en alder av 18... 9580265[/snapback] Ja, sant nok, men mange får litt mer liv når man fyller 18 og får lappen/bil. Jeg var 24/7 pc nerd (og det var faktisk det vi ble kalt på den tida) før jeg fikk lappen og muligheten til å komme meg litt rundt. Etter det så har jeg aldri hatt tid til å holde på med PC-en så mye som jeg skulle ønske. så kan ha vært det han mente og. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Bare synd at jeg har "vokst ifra" sånt PC-24\7 tull.Men ja.. Livet får liksom en helt ny vending etter man fyller 18. Menne.. Skjønner gleden i det, og jeg savner den egentlig også Er vel det man kaller veslevoksen :!: Men det er jo typisk det at 18 åringer tror de har blitt voksen fordi de nå kan kjøre bil og er "myndig". Nei voksen er ikke synonymt med alder, men med erfaring og ansvar og man har lite erfaring i livet i en alder av 18... 9580265[/snapback] Amen sier bare jeg. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Sa aldri at jeg er voksen heller jeg Men det var som Dingy sier. Fikk andre interesser enn å bare sitte hjemme forann PC-en, når man endelig fikk mulighet til å ha komme seg litt ut. Ikke alle som bor i storbyen Men nok off-topic før det blir for ille. (: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå