Gå til innhold

HIM - Venus Doom

webby1

Anbefalte innlegg

Hva synes folket om det nye albumet fra HIM.

Jeg har aldri vært noe stor fan av HIM, men synes noen av sangene deres er bra.. De har mye dårlig og! Likte ikke helt det nye albumet i starten, men nå har jeg begynt å like albumet mer og mer. Synes albumet er veldig bra.

Venus Doom

Utgivelsedato: September 14 2007

Venus_Doom.jpg

Sporliste:

1. "Venus Doom" - 5:08

2. "Love in Cold Blood" - 5:54

3. "Passion's Killing Floor" - 5:10

4. "The Kiss of Dawn" - 5:54

5. "Sleepwalking Past Hope" - 10:02

6. "Dead Lovers' Lane" - 4:28

7. "Song or Suicide" - 1:10

8. "Bleed Well" - 4:24

9. "Cyanide Sun" - 5:54

Endret av webby1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

nja, jeg liker bandet ganske godt, som du ser i avataren min.

de har mange sugne sanger, men ogå veldig mange gode.

disse synes jeg er gode:

1. Bleed well

2. Passion's killing floor

3. The kiss of dawn

4. Under the rose

5. Vampire heart

6. Wings of a butterfly

Ja, disse burde man høre. mange missliker HIM, fordi den første sangen de hører av dem, er forferdelig.det gjorde jeg og, helt til jeg hørte noen andre. (se ovenfor for eksempler)

mange missliker dem også for de er stemplet som "emoer". jeg synes ikke de er emoer, men ja, de kan gå litt "mørkt". men jeg gir F*** i hvordan de går, jeg hører på musikken dems. det er det som teller for meg.

Til dere som ikke likert HIM, og ikke har hørt noen av de sangene over, dere kan jo bare høre på dem?? :thumbup:

Lenke til kommentar
nja, jeg liker bandet ganske godt, som du ser i avataren min.

de har mange sugne sanger, men ogå veldig mange gode.

disse synes jeg er gode:

1. Bleed well

2. Passion's killing floor

3. The kiss of dawn

4. Under the rose

5. Vampire heart

6. Wings of a butterfly

Ja, disse burde man høre. mange missliker HIM, fordi den første sangen de hører av dem, er forferdelig.det gjorde jeg og, helt til jeg hørte noen andre. (se ovenfor for eksempler)

mange missliker dem også for de er stemplet som "emoer". jeg synes ikke de er emoer, men ja, de kan gå litt "mørkt". men jeg gir F*** i hvordan de går, jeg hører på musikken dems. det er det som teller for meg.

Til dere som ikke likert HIM, og ikke har hørt noen av de sangene over, dere kan jo bare høre på dem?? :thumbup:

Man bør heller begynne å høre på gamle album av HIM. Det er der man finner sanger som faktisk er gode. Dark Light mener eg var et svakt album men de klarte å ta seg opp igjen en del på Venus Doom. Sanger som "Funeral of hearts", "join me in death" og spesielt "for you" er veldig gode sanger.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Skulle jeg gitt albumet en karakter, ville det blitt en svak femmer. Det er en kjempeopptur fra Dark Light, som etter min mening er et alt for kommersielt album. Selv om det har gode sanger som Vampire Heart og Killing Loneliness, blir det til tider litt kjedelig.

Venus Doom går mer tilbake til gamle HIM, selv om det ikke kan måle seg med feks Razorblade Romance. Det er mitt absolutte favorittalbum, selv om jeg synes at alle de 4 første er fantastisk gode.

HIM er et band du enten elsker eller hater, og det er mange som liker å snakke dritt om bandet. Men klarer du å heve deg over fjortiss-metalheadsa som whiner om sminken til Ville, stønningen hans og at tekstene er emosjonelle, ja da kan du oppdage at HIM faktisk er et bra band. Ville Valo skriver GODE tekster, med flotte metaforer og ting du kan kjenne deg igjen i. Melodiene er nydelige, og blandingen av gitar og keyboard funker flott sammen.

Sanger du bør sjekke ut fra Venus Doom:

Bleed Well

Sleepwalking Past Hope

Venus Doom

Kiss of Dawn

Passion's Killing Floor

Enkelt og greit et veldig godt sammensatt album med mange gode sanger, som minner om gamle tider. En grei 5 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...