L4r5 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Er det noen som vet om noen enkel måte å lage en bildefil ut fra visio-dokumenter? Altså gjøre om fra .vsd til f.eks. .png? Endret 26. september 2007 av L4r5 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 http://www.print-driver.com/howto/convert_visio_to_jpeg.html Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Nydelig! Du er en reddende engel. Er dessverre ikke alle som orker/gidder/skjønner at de kan laste ned en Visio-reader nemlig Lenke til kommentar
Xell Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Nå er det en stund siden jeg har brukt visio, men sist jeg gjorde det var det mulig å lagre som jpeg eller gif ("export to" eller noe). Bare pass på at du ikke har markert deler av tegningen for da lagerer den bare det som er markert. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Jeg fant ingen "export to" funksjon i Visio 2007 i hvertfall. Derfor jeg spurte her. Tenkte kanskje det var noe jeg hadde oversett. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) hmmm. Har ikke visio på maskina lenger så jeg får ikke sjekket, men jeg er rimelig sikker på at man lagre andre formanter. edit: kan du ikke velge andre formater under save as heller? var vel det jeg kunne tidligere. akkurat som på denne siden. Endret 26. september 2007 av Xell Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Hvis jeg bare hadde husket å scrolle nedover lista etter at jeg trykte på "Save as" så kanskje det hadde hjulpet... Nevermind denne tråden. Det var jeg som gjorde en bommert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå