Snikpellik Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 - Finne gratis kaffe i kantina da jeg kommer på skolen - Følelsen når man har tatt et bra bilde - Komme hjem fra skolen og slenge seg ned - Dusje, spesielt etter for eksempel trening - Komme hjem fra jobb, etter 13-timers dag med skole og jobb - Lønning - En kald Coca-Cola - Investering i noe større, skjer ikke så ofte da Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 - Når min kjære norsklærer skriver T.G.i.F. på tavlen, klokken 10.30 på en fredag, hvilket tyder Thank God it's Friday, og jeg vet at det bare er en drøy halvtime til helg. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Komme hjem etter en tøff skole dag og vite at Vgs er chill og det ikke er noe lekser så sette seg ned med WoW 9580098[/snapback] Hvis det å spille WoW er det mest behagelige du vet, hvorfor slutter du ikke bare på skolen og begynner med WoW på fulltid? poenget mitt er: Det finnes bedre ting enn WoW her i verden (nei, spiller ikke WoW selv) 9580133[/snapback] Det samme kan da sies om TV, data generelt og annet man koser seg med. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 når jeg spruter utover hele gulvet etter en sliten skoledag Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Når jeg kommer hjem fra en travel dag med skole og jobb. Da sitter jeg meg godt til i sengen, slenger på tven og tar PC-en på fanget. Kjempe avslappende å surfe rundt på nettet og ta livet med ro Lenke til kommentar
samebob Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 når jeg spruter utover hele gulvet etter en sliten skoledag 9583076[/snapback] Enig i den nesten. Flere ting: Se friends, scrubs og thats 70's show i sofaen etter skolen. Sove etter skolen. Trene->dampbadstu->dusjen<3 Tisse når jeg er jevli tisseantrengt! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 1. En halvliter Dahls etter en lang og tung arbeidsdag. 2. En iskald pils i dusjen. 3. Å dusje etter trening. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Hvordan får du tid til det om morgenen? Har du ikke skole eller jobb? 9580520[/snapback] Hørt om det å legge seg tidlig og stå opp tidlig? Det skal sies at jeg jobber turnusarbeid. 6uker på jobb, 6 uker av jobb. Grei ordning. Lenke til kommentar
baby_jane Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Når jeg sitter i bilen min og skal kjøre et stykke, med bra musikk på fyll styrke. Lenke til kommentar
Syncronautus Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Komme hjem etter en tøff skole dag og vite at Vgs er chill og det ikke er noe lekser så sette seg ned med WoW 9580098[/snapback] Hvis det å spille WoW er det mest behagelige du vet, hvorfor slutter du ikke bare på skolen og begynner med WoW på fulltid? poenget mitt er: Det finnes bedre ting enn WoW her i verden (nei, spiller ikke WoW selv) 9580133[/snapback] Hva fikk du ut av å fortelle han at det er bedre ting enn WoW her i verden? Ble dagen din lysere? Endret 27. september 2007 av Syncronautus Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 (endret) Å tenke: "Åhh... Skole i morgen." Og så komme på at du har fri Ellers er det digg som andre her har sagt å slappe av etter en treningsøkt. Endret 27. september 2007 av Slurt-is Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Å ha vært «opptatt» med noe hele dagen, komme hjem i titida på kvelden og hoppe rett til køys. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Sitte meg ned etter skolen, logge inn på WoW, sjekke auctions, deretter logge ut og runke. <3 Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Røykepause + en kald cola på natta i bilen er digg . Sunnhet ftw Lenke til kommentar
Metaby Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Og våkne på lørdager utvilt fra og sove leng. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 komme hjem fra skolen>sette seg ned foran dataen med god musikk (for det meste Metallica) og skjekke diskusjon.no og hvordan det står til med nedlastingene mine Lenke til kommentar
Blax Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 1. En halvliter Dahls etter en lang og tung arbeidsdag.2. En iskald pils i dusjen. 3. Å dusje etter trening. 9584234[/snapback] Iskald pils I dusjen? Drikke pils i dusjen? Blir den ikke utvannet? ^^ Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Å stille seg under en iskald dusj etter et kvarter eller så i badstu, og gå inn igjen og sette seg etter at man har vent seg til kaldtvannet. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Det at jeg fikk Splinter Cell: Chaos Theory til å virke i dag, og det at jeg vet at det blir 1 time med Naruto i morra. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 sette meg foran computeren etter ein joggetur. sette meg i bussen heim etter skulen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå