Gå til innhold

Dine behagelige øyeblikk i hverdagen

Bruktbilen

Anbefalte innlegg

Du har sikkert hatt noen øyeblikk og stunder som er utrolig deilig, avslappende eller rolig, her kan du fortelle om dem.

For min del så var det nå, jogget og slitt i skogen, ble våt og skitten. Dro hjem for å dusje, lagde kaffe, et par knekkebrød, satt meg ned foran PC-en og nettradioen spilte god musikk :wee:.

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Komme hjem etter en tøff skole dag og vite at Vgs er chill og det ikke er noe lekser så sette seg ned med WoW :D

9580098[/snapback]

Hvis det å spille WoW er det mest behagelige du vet, hvorfor slutter du ikke bare på skolen og begynner med WoW på fulltid? poenget mitt er: Det finnes bedre ting enn WoW her i verden (nei, spiller ikke WoW selv)

Endret av Jokkulf
Lenke til kommentar
Komme hjem etter en tøff skole dag og vite at Vgs er chill og det ikke er noe lekser så sette seg ned med WoW :D

9580098[/snapback]

Hvis det å spille WoW er det mest behagelige du vet, hvorfor slutter du ikke bare på skolen og begynner med WoW på fulltid? poenget mitt er: Det finnes bedre ting enn WoW her i verden (nei, spiller ikke WoW selv)

9580133[/snapback]

Det står ikke noe om mest behagelige øyeblikket?

Det står om behagelige øyeblikk i hverdagen!

Så hvis du for eksempel synes det er behagelig å sove etter skolen, så skal du slutte på skolen og sove på fulltid?

Man kan tenke 2 ganger før man legger ett innlegg..

Lenke til kommentar

9580098[/snapback]

9580133[/snapback]

Så hvis du for eksempel synes det er behagelig å sove etter skolen, så skal du slutte på skolen og sove på fulltid?

9580178[/snapback]

Fordi man ikke har behov for å sove på fulltid. Det har man kanskje ikke for WoW heller, men jeg stusset litt på at det å spille WoW var det du kom på aller først når det er snakk om hva som er behagelig.

Lenke til kommentar

9580098[/snapback]

9580133[/snapback]

9580178[/snapback]

Fordi man ikke har behov for å sove på fulltid. Det har man kanskje ikke for WoW heller, men jeg stusset litt på at det å spille WoW var det du kom på aller først når det er snakk om hva som er behagelig.

9580206[/snapback]

Det meste som regnes som "chill" er behagelig etter skolen : se på tv, film, drikke brus, sitte forran PC-en også videre..

Og ikke alle som spiller WoW er avhengige og vi gi opp alt for å spille WoW, faktisk et fåtall regner jeg med :thumbup:

Lenke til kommentar
Det meste som regnes som "chill" er behagelig etter skolen : se på tv, film, drikke brus, sitte forran PC-en også videre..

Og ikke alle som spiller WoW er avhengige og vi gi opp alt for å spille WoW, faktisk et fåtall regner jeg med  :thumbup:

9580247[/snapback]

Etter det jeg har sett i denne tråden synes de fleste det beste er å gjøre slikt etter trening

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...