Bruktbilen Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Du har sikkert hatt noen øyeblikk og stunder som er utrolig deilig, avslappende eller rolig, her kan du fortelle om dem. For min del så var det nå, jogget og slitt i skogen, ble våt og skitten. Dro hjem for å dusje, lagde kaffe, et par knekkebrød, satt meg ned foran PC-en og nettradioen spilte god musikk . Endret 26. september 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 slenge seg ned i sofaen med mat etter en knallhard treningsøkt. spesielt etter knebøy og markløft, da er jeg helt ferdig Lenke til kommentar
samebob Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Når jeg er på mitt trøtteste og læreren sier "Ja, da tar vi friminutt" Endret 26. september 2007 av samebob Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Ta med seg chilinøtter og Cola, for å sette seg ned i sofaen med haugevis av puter og pledd, kle seg i kun t-skjorte og shorts og se en film, en fotballkamp eller noe annet spennende på TV. Eventuelt bare sette på musikk og lese Autofil, CAR Mag., Bil eller tegneserier. Elsk. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Komme hjem etter en tøff skole dag og vite at Vgs er chill og det ikke er noe lekser så sette seg ned med WoW Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Komme hjem etter en tøff skole dag og vite at Vgs er chill og det ikke er noe lekser så sette seg ned med WoW 9580098[/snapback] Hvis det å spille WoW er det mest behagelige du vet, hvorfor slutter du ikke bare på skolen og begynner med WoW på fulltid? poenget mitt er: Det finnes bedre ting enn WoW her i verden (nei, spiller ikke WoW selv) Endret 26. september 2007 av Jokkulf Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Komme him fra skolen, bare sitte hime med god musikk og kose seg med en snus.. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) hmm, må vel være når jeg snakker med den personen jeg elsker. Endret 26. september 2007 av KexxY Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Komme hjem etter en tøff skole dag og vite at Vgs er chill og det ikke er noe lekser så sette seg ned med WoW 9580098[/snapback] Hvis det å spille WoW er det mest behagelige du vet, hvorfor slutter du ikke bare på skolen og begynner med WoW på fulltid? poenget mitt er: Det finnes bedre ting enn WoW her i verden (nei, spiller ikke WoW selv) 9580133[/snapback] Det står ikke noe om mest behagelige øyeblikket? Det står om behagelige øyeblikk i hverdagen! Så hvis du for eksempel synes det er behagelig å sove etter skolen, så skal du slutte på skolen og sove på fulltid? Man kan tenke 2 ganger før man legger ett innlegg.. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Komme hjem etter en tøff skole dag og vite at Vgs er chill og det ikke er noe lekser så sette seg ned med WoW 9580098[/snapback] Hvis det å spille WoW er det mest behagelige du vet, hvorfor slutter du ikke bare på skolen og begynner med WoW på fulltid? poenget mitt er: Det finnes bedre ting enn WoW her i verden (nei, spiller ikke WoW selv) 9580133[/snapback] Det står ikke noe om mest behagelige øyeblikket? Det står om behagelige øyeblikk i hverdagen! Så hvis du for eksempel synes det er behagelig å sove etter skolen, så skal du slutte på skolen og sove på fulltid? Man kan tenke 2 ganger før man legger ett innlegg.. 9580178[/snapback] Fordi man ikke har behov for å sove på fulltid. Det har man kanskje ikke for WoW heller, men jeg stusset litt på at det å spille WoW var det du kom på aller først når det er snakk om hva som er behagelig. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Komme hjem etter en tøff skole dag og vite at Vgs er chill og det ikke er noe lekser så sette seg ned med WoW 9580098[/snapback] Hvis det å spille WoW er det mest behagelige du vet, hvorfor slutter du ikke bare på skolen og begynner med WoW på fulltid? poenget mitt er: Det finnes bedre ting enn WoW her i verden (nei, spiller ikke WoW selv) 9580133[/snapback] Det står ikke noe om mest behagelige øyeblikket? Det står om behagelige øyeblikk i hverdagen! Så hvis du for eksempel synes det er behagelig å sove etter skolen, så skal du slutte på skolen og sove på fulltid? Man kan tenke 2 ganger før man legger ett innlegg.. 9580178[/snapback] Fordi man ikke har behov for å sove på fulltid. Det har man kanskje ikke for WoW heller, men jeg stusset litt på at det å spille WoW var det du kom på aller først når det er snakk om hva som er behagelig. 9580206[/snapback] Det meste som regnes som "chill" er behagelig etter skolen : se på tv, film, drikke brus, sitte forran PC-en også videre.. Og ikke alle som spiller WoW er avhengige og vi gi opp alt for å spille WoW, faktisk et fåtall regner jeg med Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Det meste som regnes som "chill" er behagelig etter skolen : se på tv, film, drikke brus, sitte forran PC-en også videre.. Og ikke alle som spiller WoW er avhengige og vi gi opp alt for å spille WoW, faktisk et fåtall regner jeg med 9580247[/snapback] Etter det jeg har sett i denne tråden synes de fleste det beste er å gjøre slikt etter trening Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Skolen er som trening Hehe, neida, men det er drit digg etter trening og Lenke til kommentar
Atald Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Komme hjem etter en kald og våt fotballtrening, lage kakao og ha en FIFA/PES-turnering med venner. Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Hah, må være å slappe av med That 70s Show etter middag Lenke til kommentar
hylo Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Stå opp, få seg kaffe og morgen-snusen. Løpe seg en tur om morgenen. <3 Lenke til kommentar
samebob Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Hva med å si hva du synes er behagelig istendenfor å prakke ned på hobbyen til andre. Er sikkert ørtogførti folk som synes det å syssle med frimerker er behagelig.. er jo akkurat det samme bare en annen hobby. Lenke til kommentar
MrUrge Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Stå opp, få seg kaffe og morgen-snusen.Løpe seg en tur om morgenen. <3 9580459[/snapback] Hvordan får du tid til det om morgenen? Har du ikke skole eller jobb? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Hoppe ned i godstolen og sette på drithøy musikk med en gang jeg kommer hjem fra skolen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå