Gå til innhold

Trenger ADSL2+ modem Anbefalinger

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er ute etter et ADSL2+ modem da modeme vi får fra Start Networks ikke er noe jeg liker i det hele tatt. Tenker da på at jeg må ringe og sitte i en halv time i telefon bare for og få åpnet en port osv.

Så lurte jeg da på om det selges ADSL2 modemer noen plass? Jeg har IP telefon også så det må vell være en egen "telefonutgang" på modemet?

Endret av EkanTrike
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken boks snakker man om her igrunn ?

Det finnes altså mange modemer man kan kjøpe for egne penger men er det slik at Start har fått til en spesiell løsning som gjør at man må få fjernstyrt modemet eller skal vi si routeren sin .

Hvilke tekniske løsninger er brukt ? Bruker de PPPoE eller kjører de statiske instillinger eller dynamiske ?

Trådstarter snakker om "Jeg har IP telefon også så det må vell være en egen "telefonutgang" på modemet" .

Vi det si at man snakker om at Start leverer en fullverdig enboks løsning og at trådstarter nå etter å ha fått oppgitt alle de data man ønsker heller vil bruke penger på en flerboks løsning eller hva .

Mulig jeg prøver skjule ironien så godt jeg kan men har man tenkt nok på det praktiske lurer jeg på ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...