Gå til innhold

Ny Berbar. Hjelp Please!

Dryper

Anbefalte innlegg

Hei! jeg har tenkt til å kjøpe meg en HP Pavilion dv9575 dette er specsene:

CPU : Intel® Core™ 2 Duo prosessor T7300 2,0 GHz, Nivå 2-cache 4 MB

Skjerm : 17" WXGA High Definition Brightview Widescreen 1440x900

Minne : 2048 MB DDR2 667 Mhz (2 x 1024 MB) (Maks 4 GB minne)

Harddisk : 320 GB SATA-harddisk (2x160GB), 5400 rpm (opptil 9 GB partisjon for gjenoppretting av system)

Chip-set : Intel® Core™ 2 Duo

Grafikk : NVIDIA® GeForce™ 8600M, med 256 MB dedikert skjermminne PCI Express opptil 1023 MB

Lydkort : 3D Sound Blaster Pro-kompatibel lyd, 16 bits integrert Altec Lansing høytalere.

Batteri : 8 cellers litiumionbatteri (li-lon) (90 W vekselstrømsadapter)

Nettverkskort : 10/100 LAN integrert, 802.11 a/b/g WLAN

Vekt : 3,55 kg

Operativsystem : : Windows Vista Home Premium Edition (Norsk, Dansk, Svensk, Engelsk)

Men det jeg lurte på var om Grafikk kortet som er i denne PC-en er GS eller GT? og hvordan er dette korte om det er en GS eller GT? Tenkte denne til spilling, WoW, CSS, COH osv. (Jeg skal legge inn XP på den)

Takk Dryper

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Såvidt jeg vet er det verken GS eller GT... men det er 8600M (som vel står for mobile) Det kommer til å kjøre de spillene der smooth... jeg har noe i samme duren og der har jeg kjørt BF2 som funka bra..

9579072[/snapback]

På www.notebookcheck.com står det 2 8600 ført opp. en som heter GT og en annen som heter GS.

Det er sicka 1000poeng forjsell i 3DMARK 06

Lenke til kommentar

husk om du installerer xp på denne maskina at du brenner ut recovery kit på forhånd sånn at du ikke mister garantien din til hp og at du må kjøpe recover kit for å kunne få tilbake vistaen :)

dv9550eo skal vist også være et bra valg med lite problemer.. og 4gb ram :)

Blir den eller hdx9070eo på meg.

Lenke til kommentar
en kompis har maken maskin og i den sitter det et GS kort. Er en del forskjell i ytelsen mellom disse 2 kortene som du kan lese her : http://www.notebookcheck.net/Mobile-Graphi...List.844.0.html

9579149[/snapback]

Jeg må vite om det er et GS eller GT ;)

9579183[/snapback]

Jeg skrev jo i inlegget at en kompis hadde helt lik maskin og at det satt et GS kort i maskinen...

9579199[/snapback]

Ahhh :) takk..

Kunne du spurt han hvordan spill som

WOW

Vegas,

CSS

BF2142

COH

FEAR

osv kjøres på den..

Lenke til kommentar
en kompis har maken maskin og i den sitter det et GS kort. Er en del forskjell i ytelsen mellom disse 2 kortene som du kan lese her : http://www.notebookcheck.net/Mobile-Graphi...List.844.0.html

9579149[/snapback]

9579183[/snapback]

Jeg skrev jo i inlegget at en kompis hadde helt lik maskin og at det satt et GS kort i maskinen...

9579199[/snapback]

WOW

Vegas,

CSS

BF2142

COH

FEAR

osv kjøres på den..

9579281[/snapback]

tror nok du skal kunne dra de spillene ganske smooth, om du ikke maxer ut alt i spillene og kjører full AA og slikt. Hva har du tenkt å bruke laptopen mest til ?

Lenke til kommentar

9579149[/snapback]

9579183[/snapback]

9579199[/snapback]

Hmm den er egentlig til skole men jeg tenkte jeg kunne kjøpe noe litt mer high tech til å ha med på LAN osv.

Jeg tror jeg kommer til å spille en del 2142, WOW, FEAR, crysis (PÅ low OFC) ;)

WOW

Vegas,

CSS

BF2142

COH

FEAR

osv kjøres på den..

9579281[/snapback]

tror nok du skal kunne dra de spillene ganske smooth, om du ikke maxer ut alt i spillene og kjører full AA og slikt. Hva har du tenkt å bruke laptopen mest til ?

9579306[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...