kristoffer86 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Bor på pensjonat nå og der er vaskemaskinen ødelagt. Vannet står bare i den og den greier ikke å pumpe ut vannet. Noen som har noe tips om hvordan den kansje kan fikses? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Kan være noe så enkelt som dritt i pumpen. Den ligger som oftes i front og langt nede på vaskemaskiner. Se om du finner en luke/deksel, som må åpnes for å komme til pumpen. Så er det bare og åpne og se om noe ligger inni og hindrer utskylling. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Ta kontakt med de som driver pensjonatet. Lenke til kommentar
kristoffer86 Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 De på oensjonatet er late beist som ikke gidder å gjøre noe med det....det er jeg som bor der som ikke kan vaske klærne mine...de gir jo faen for de drar hjem etter 14:00. Vaskemaskinen er av gammel type sikker fra 70-80 tallet, alt på pensjonatet er det. Skal se om jeg ikke kan gjøre noe med det. Takk for tipset forresten. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Se om du finner noen filetere som er tette Hvis ikke ville jeg gjort som DaWiEn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå