Gå til innhold

leter etter spesielt vinterantrekk

fompa

Anbefalte innlegg

hei folk :)

Her for ei god stund siden(under ett år), så var det en plass her på forumet jeg satt å leste om vinter/ski klær.

Så var det noen som linket til en svensk nettbutikk som hadde jakke og bukse, der mønsteret var kun svarte å hvite ruter, type sjakkbrett, om dere skjønner.

Husker ikke hvilket merke det var eller noenting.

Er det noen der ute som kan hjelpe meg med å finne dette igjen?

Eller er det noen som veit om nettbutikker som selger kule vinter/skiklær?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ikke akkurat en som bryr seg så hardt om det :p

Er sån at jeg liker det :p hehe...

Tror jeg skal bestille derifra, er så sykt billig i forhold til andre sjapper her i Europa...

Så en svensk nettbutikk, å de hadde hver tdel til 2000 tror jeg det var...

Lenke til kommentar

Takker, var ikke så billig da tongue.gif

Jeg er litt forsiktig med og kjøpe merker som Vans og Volcom jeg, betaler jo fryktelig mye for merket..

Mye?
De fleste boblejakker/vinterjakker koster jo MINST 1000 spenn.

9595067[/snapback]

Vet det.
Men tatt i betraktning at det kanskje er merketdu betaler mest for så er det jo dyrt..

Er jo helt klart at du får mer for pengene om du kjøper ei snowboard bukse fra Bergans wink.gif
Lenke til kommentar

Vet det.
Men tatt i betraktning at det kanskje er merketdu betaler mest for så er det jo dyrt..

Er jo helt klart at du får mer for pengene om du kjøper ei snowboard bukse fra Bergans wink.gif

9603377[/snapback]

Hva er det du babler om? Uansett om man betaler for merket eller ei, er 940 kr for en vinterjakke helt fantastisk pris tatt i betraktning at man nesten ikke finner jakker under 1000 spenn i dag. Dessuten er dette et plagg av kvalitet og da er det sannelig ikke dyrt. Vans er da heller ikke et merke "ma betaler for" fordi det er ganske vanlig og utbredt. For øvrig så koster bukser fra Bergans mye mere. Du betaler dobbelt så mye men du får ikke et plagg som er dobbelt så bra. Mao. betaler du for det lille ekstra hoppet i kvalitet, og det er en prioriteringssak. Endret av Zeph
Lenke til kommentar
940 kr for jakka

720 for buksa

med dagens kurs :)

utrolig kjekk valuta kalkulator :)

Men så må en plusse på frakt, toll å moms å da ;)

Om eg ikkje har rekna feil blir det noko sånt:

Jakke: 1156,-

Buske: 883,-

Frakt: Circa 200,-

Behandlingsgebyr: Rundt 170,-

Framleis ingen upris for vinterklær.

9604240[/snapback]

Frakt kommer på mye mere...

De tar frakt etter hva verdien er. å jeg skal kjøpe saker å ting for rett over 300$, så da blir frakta på 100$. uansett så vil dette ikke komme på mere enn 3000 kr.

Å skal man kjøpe skikkelig vinterantrekk fra for eksempel bergans, så må man vel ut med 2-3000 for hver del. + at jeg syns at disse klærne er mye kulere en bergans :) og mye billigere :)

Kjøpte meg nettopp frilufts jakke og bukse fra bergans, og det kom på ca 5000...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...