TST Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Nesten fotorealistisk bilspill. Se videoen Lenke til kommentar
Alexander Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Spennt på hvordan kjørefysikken er. Forza 2 er hakket bedre enn GTHD på det punktet, vi får se hvordan de har videretviklet det. Visuellt eier det, men å kalle seg den suverene bilsimulatoren forplikter. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Fotorealistisk og fotorealistisk ... nesten fotorealistiske biler så kanskje jeg er enig. Resten så jo ganske flatt og lite fotorealistisk ut. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Japaneserne og musikken dems .... ultra techno beat beat. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Japaneserne og musikken dems .... ultra techno beat beat.Siden når ble Japansk future-pop hørendes prikk litkt svensk heavy-metal?Så forresten ikke så veldig foto-realistisk ut. Det er definitivt en viss stylistisk forskjell på GT5 og Real-life. Endret 26. september 2007 av Tordenflesk Lenke til kommentar
Rossifan46 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Spennt på hvordan kjørefysikken er.Forza 2 er hakket bedre enn GTHD på det punktet, vi får se hvordan de har videretviklet det. Visuellt eier det, men å kalle seg den suverene bilsimulatoren forplikter. 9578778[/snapback] Hvis du er en som syns Sega Rally har bra kjørefysikk så kan jeg skjønne at du mener Forza 2 er bedre enn GTHD...jeg er langt ifra enig. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Japaneserne og musikken dems .... ultra techno beat beat.Siden når ble Japansk future-pop hørendes prikk litkt svensk heavy-metal?Så forresten ikke så veldig foto-realistisk ut. Det er definitivt en viss stylistisk forskjell på GT5 og Real-life. 9581763[/snapback] Heavy metal ? Det der var så langt unna heavy metal som man får det. Dette er så datagenerert som man får det. Dette er typisk musikk fra japanske utgaven. Gran Turismo bruker bestandig å få en helt annen soundtrack her i vesten pga japanske musikken er så utrolig dårlig i forhold til hva vi liker vanligvis. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Heavy metal ? Det der var så langt unna heavy metal som man får det.Er du sikekr på at du ser samme video som oss andre?http://gamer.no/video/2630 Lenke til kommentar
Alexander Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Spennt på hvordan kjørefysikken er.Forza 2 er hakket bedre enn GTHD på det punktet, vi får se hvordan de har videretviklet det. Visuellt eier det, men å kalle seg den suverene bilsimulatoren forplikter. 9578778[/snapback] Hvis du er en som syns Sega Rally har bra kjørefysikk så kan jeg skjønne at du mener Forza 2 er bedre enn GTHD...jeg er langt ifra enig. 9582786[/snapback] Der Forza er sterkest er på bremsene. Det er enormt lett å låse hjulene og miste all veigrep hvis du bruker for mye makt på pedalen. På GTHD kan du bremse så hardt du vil uten at hjulene låser seg noe særlig. Men den totale asfalt opplevelsen er bedre på GTHD. Lenke til kommentar
mESA Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Heavy metal ? Det der var så langt unna heavy metal som man får det.Er du sikekr på at du ser samme video som oss andre?http://gamer.no/video/2630 9584024[/snapback] Blir vel mer soft-rock. Med keyboard:D Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Herregud, Heavy metal ja, selvfølgelig var det det. IDIOT! det er jo chill rock med den digge soloen da. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Spennt på hvordan kjørefysikken er.Forza 2 er hakket bedre enn GTHD på det punktet, vi får se hvordan de har videretviklet det. Visuellt eier det, men å kalle seg den suverene bilsimulatoren forplikter. 9578778[/snapback] Hvis du er en som syns Sega Rally har bra kjørefysikk så kan jeg skjønne at du mener Forza 2 er bedre enn GTHD...jeg er langt ifra enig. 9582786[/snapback] Der Forza er sterkest er på bremsene. Det er enormt lett å låse hjulene og miste all veigrep hvis du bruker for mye makt på pedalen. På GTHD kan du bremse så hardt du vil uten at hjulene låser seg noe særlig. Men den totale asfalt opplevelsen er bedre på GTHD. 9584178[/snapback] Nå tror jeg, og håper, at GT5 blir langt mye bedre enn GTHD da Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Blir det cockpitview eller? Fikk nesten lyst på ps3 nå Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Men hvordan er skademodellen?. Collin Mcrae Dirt imponerer meg der. Lenke til kommentar
Alexander Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Ingen skademodellering i Prologuen. Kansje i fullversjonen, hvis ikke antakelig i en oppdatering etter release. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Blir det cockpitview eller? Fikk nesten lyst på ps3 nå 9592498[/snapback] Det blir det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg