Gå til innhold

Trailer: Gran Turismo 5 Prologue #2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spennt på hvordan kjørefysikken er.

Forza 2 er hakket bedre enn GTHD på det punktet, vi får se hvordan de har videretviklet det.

Visuellt eier det, men å kalle seg den suverene bilsimulatoren forplikter.

9578778[/snapback]

Hvis du er en som syns Sega Rally har bra kjørefysikk så kan jeg skjønne at du mener Forza 2 er bedre enn GTHD...jeg er langt ifra enig.

Lenke til kommentar
Japaneserne og musikken dems .... ultra techno beat beat.
Siden når ble Japansk future-pop hørendes prikk litkt svensk heavy-metal?

Så forresten ikke så veldig foto-realistisk ut. Det er definitivt en viss stylistisk forskjell på GT5 og Real-life.

9581763[/snapback]

Heavy metal ? Det der var så langt unna heavy metal som man får det. Dette er så datagenerert som man får det. Dette er typisk musikk fra japanske utgaven. Gran Turismo bruker bestandig å få en helt annen soundtrack her i vesten pga japanske musikken er så utrolig dårlig i forhold til hva vi liker vanligvis.

Lenke til kommentar

Forza 2 er hakket bedre enn GTHD på det punktet, vi får se hvordan de har videretviklet det.

9578778[/snapback]

Hvis du er en som syns Sega Rally har bra kjørefysikk så kan jeg skjønne at du mener Forza 2 er bedre enn GTHD...jeg er langt ifra enig.

9582786[/snapback]

Der Forza er sterkest er på bremsene. Det er enormt lett å låse hjulene og miste all veigrep hvis du bruker for mye makt på pedalen. På GTHD kan du bremse så hardt du vil uten at hjulene låser seg noe særlig.

Men den totale asfalt opplevelsen er bedre på GTHD.

Lenke til kommentar

9578778[/snapback]

9582786[/snapback]

Der Forza er sterkest er på bremsene. Det er enormt lett å låse hjulene og miste all veigrep hvis du bruker for mye makt på pedalen. På GTHD kan du bremse så hardt du vil uten at hjulene låser seg noe særlig.

Men den totale asfalt opplevelsen er bedre på GTHD.

9584178[/snapback]

Nå tror jeg, og håper, at GT5 blir langt mye bedre enn GTHD da :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...