Gå til innhold

Demonoid.com nede, hva har skjedd?

Blåbær

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OMFG JEG BLIR FORBANNA! :cry: Det var den beste torrent siden som var! Jeg klikker, jeg får tårer i øynene, jeg hadde så mange gode venner der, men nå er siden LAGT ned!

Forbanna helvette! jeg blir så forbanna, canada som skal ødelegge for oss geeker!:realmad: :realmad: Kommer den noen gang opp igjen?

huff ser ut som RIAA og de tar over torrent verdenen, det var mange andre som ble lagt ned de siste ukene! :realmad::realmad:

Endret av Kimelimm
Lenke til kommentar
Paa wikipedia siden til demonoid staar det at Deimos har blitt drept i en bil ulykke...

Ehmm, nei?

A semi-official statement was released approximately 18 hours after the site went offline:

"Ok folks, here it is. Demonoid is down. It has been for around 2 day [sic] almost. The reason it is down is unknown, and is still unknown. It HASN'T I repeat HASN'T been RAIDed, shutdown, terminated, deleted, burned, mamed [sic], or thrown under a bridge."[6]

At September 27th the update had appeared, posted in the web by anonymous person

Demonoid.com, one of the most popular BitTorrent trackers has allegedly been taken offline by the Canadian Recording Industry Association (CRIA). Both the tracker and the website have been unresponsive for nearly 24 hours now.

Lenke til kommentar

Ser ut som siden er oppe igjen nå.

Fra siden: "Downtime

We received a letter from a lawyer represeting the CRIA, they were threatening with legal action and we need to start blocking Canadian traffic because of this.

Thanks for your understanding, and sorry for any inconvenience."

Lenke til kommentar

Wikipedia har blitt oppdatert også:

On Sunday September 30 2007 at approximately 1800 GMT, the main site came back online.

The official explanation as stated on Demonoid is as follows :

Downtime: We received a letter from a lawyer represeting the CRIA, they were threatening with legal action and we need to start blocking Canadian traffic because of this. Thanks for your understanding, and sorry for any inconvenience. [7]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...