Blåbær Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) For de av dere som bruker siden, vet dere noe om hva som har skjedd? edit: http://itavisen.no/sak/490074/Nok_en_torrent-side_stengt/ fant på itavisen. Endret 26. september 2007 av Rakib Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 faen, jeg som hadde så bra ratio.. håper for guds skyld at den kommer opp igjen. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) OMFG JEG BLIR FORBANNA! Det var den beste torrent siden som var! Jeg klikker, jeg får tårer i øynene, jeg hadde så mange gode venner der, men nå er siden LAGT ned! Forbanna helvette! jeg blir så forbanna, canada som skal ødelegge for oss geeker! :realmad: Kommer den noen gang opp igjen? huff ser ut som RIAA og de tar over torrent verdenen, det var mange andre som ble lagt ned de siste ukene! Endret 26. september 2007 av Kimelimm Lenke til kommentar
SirAlan Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Paa wikipedia siden til demonoid staar det at Deimos har blitt drept i en bil ulykke... http://en.wikipedia.org/wiki/Demonoid_(BitTorrent) beklage engelsk tastaturen ;-) Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Paa wikipedia siden til demonoid staar det at Deimos har blitt drept i en bil ulykke... Ehmm, nei? A semi-official statement was released approximately 18 hours after the site went offline: "Ok folks, here it is. Demonoid is down. It has been for around 2 day [sic] almost. The reason it is down is unknown, and is still unknown. It HASN'T I repeat HASN'T been RAIDed, shutdown, terminated, deleted, burned, mamed [sic], or thrown under a bridge."[6] At September 27th the update had appeared, posted in the web by anonymous person Demonoid.com, one of the most popular BitTorrent trackers has allegedly been taken offline by the Canadian Recording Industry Association (CRIA). Both the tracker and the website have been unresponsive for nearly 24 hours now. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Ingen nyheter om Demonoid? Er litt trasig uten den siden oppe, siden våre Svenske venner tydeligvis aldri har lært seg å lage en søkemotor Lenke til kommentar
MittParadoX Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Demonoids Backup forum side er http://www.ruzster.com/forum/index.php deimos er ikke død i en bilulykke On Saturday September 29 2007 at 3:05 AM GMT, the Demonoid trackers came back online, although the main site was still off-line. så siden kommer nok tilbake ettervært. Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Ser ut som siden er oppe igjen nå. Fra siden: "Downtime We received a letter from a lawyer represeting the CRIA, they were threatening with legal action and we need to start blocking Canadian traffic because of this. Thanks for your understanding, and sorry for any inconvenience." Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Wikipedia har blitt oppdatert også: On Sunday September 30 2007 at approximately 1800 GMT, the main site came back online. The official explanation as stated on Demonoid is as follows : Downtime: We received a letter from a lawyer represeting the CRIA, they were threatening with legal action and we need to start blocking Canadian traffic because of this. Thanks for your understanding, and sorry for any inconvenience. [7] Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 DEMONOID ER OPPE IGJEN! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA *metal gear solid melodi* HaH! De er ustoppelig! JEG ER GLAD ALLESAMMEN! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå