Bluum Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Det er oppgitt mer effekt i NAD forsterkeren. 2x80W mot Thules 2x60W. Når Thules watt i tillegg er ved 1% THD, mens NAD oppgir sine ved 0,008% eller no i den duren, så bør det indikere at NAD har en del mer krutt. Så jeg stemmer for NADC352TI Hvilken høyttaler du vil ha vet du best når du har hørt alle tre selv, og helst over en liten periode. Men jeg vil tro at JBL eller Dali er de beste alternaltivene. Så ville jeg valgt en av dem ut i fra magefølelsen og designet. Tror JBL har mer trøkk i lyden, mens Dali kanskje spiller noe reinere og mer nøytralt. Men det er noe jeg har på følelsen av, ikke noe jeg vet. Lenke til kommentar
JayMan1987 Skrevet 28. september 2007 Forfatter Del Skrevet 28. september 2007 Takker veldig for alle svar. Litt greit å ha litt å komme med, da jeg mest sannsynlig tar turen til hifiK i morgen for å se hva de har. Men er i tvil om JBL eller Dali... jaja mvh jens Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Hos HiFi Klubben får du bare fatt i Dali, du må andre steder om du skal ha JBL. Men ta deg en tur nedom og spør om du kan få høre en Dali høyttaler, så ser du om du liker lyden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå