zoby Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Hei.. Jeg skulle koble opp PC-en min på min 37 LCD tv, så jeg dro i instillingene og valgte at jeg skulle kjøre signalet på TV, og ikke min benQ skjerm. Men da mistet jeg signalet på benQ, og fikk ikke noe signal på tvn min. Når jeg starter maskina mi nå.. så ser jeg WinXP pålogginga og alt, men når jeg kommer til at deskop loader osv, så mister jeg signalet, fordi da slår det inn på den enheten som den ikke klarer å gi signal til.. trur jeg.. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse dette? Takker for ALLE svar.. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Hei.. Jeg skulle koble opp PC-en min på min 37 LCD tv, så jeg dro i instillingene og valgte at jeg skulle kjøre signalet på TV, og ikke min benQ skjerm. Men da mistet jeg signalet på benQ, og fikk ikke noe signal på tvn min. Når jeg starter maskina mi nå.. så ser jeg WinXP pålogginga og alt, men når jeg kommer til at deskop loader osv, så mister jeg signalet, fordi da slår det inn på den enheten som den ikke klarer å gi signal til.. trur jeg.. Noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse dette? Takker for ALLE svar.. 9578646[/snapback] Er dette en bærbar? Hvis det er det så har du vanligvis en hurtigtast som bytter mellom visninger. Her hos meg er det "fn" + F8. Hvis ikke så kan du jo starte den opp mot TV og endre innstillingene mens du ser på TV. Lenke til kommentar
zoby Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 problemet er at en ikke ville kobl seg til tvn, så jeg ikke har signal noen plasser. Og det er en stasjonær pc. Jeg hadde 3 valg når jeg skulle koble meg til tv, det var: 1. benQ LCD (pc skjermen) 2. TV 3. Log15 (min 37"tv) jeg valgte alt 2, TV, derfor har jeg ingen signal noen plass, skjønner ingenting.. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 problemet er at en ikke ville kobl seg til tvn, så jeg ikke har signal noen plasser. Og det er en stasjonær pc. Jeg hadde 3 valg når jeg skulle koble meg til tv, det var: 1. benQ LCD (pc skjermen) 2. TV 3. Log15 (min 37"tv) jeg valgte alt 2, TV, derfor har jeg ingen signal noen plass, skjønner ingenting.. 9578683[/snapback] Start opp i sikkermodus og endre innstillingene der, det burde funke. Lenke til kommentar
zoby Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 hol inne shift fra før xp logoen dukker opp, helt til windows starter opp? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 hol inne shift fra før xp logoen dukker opp, helt til windows starter opp? 9578718[/snapback] Trykk F8 før "Windows loading" kommer opp og velg sikkermodus. Eller safety mode hvis du har engelsk utgave av Windows. Lenke til kommentar
zoby Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Takker så jævli mye for dette Redda dagen min (L) Lenke til kommentar
Boye Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Så lenge du får bilde når du starter maskinen skal du bare ta det med ro Den dagen du ikke har bilde på boot, da har du et problem... Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Takker så jævli mye for dette Redda dagen min (L) 9582220[/snapback] Sikkermodus funka med andre ord. Bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå