Xecuter Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Skal ha meg nytt tastatur og da lurte jeg på om slike med fingerprint reader fungerer. Det hadde vært utrolig kjekt å slippe å skrive navn å passord ved innlogging, og ved f.eks. bruk av sudo. Dette må jo være noe som noen har tenkt på. Er det mulig? Og, hvor i svarten kan jeg få tak i bare tastatur? Det følger jo med mus uansett hvor jeg ser. Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Så lenge du finner en leser som er støttet skal det gå bra. Tror dog det kan være litt knot å sette opp. http://www.emperorlinux.com/hardware/?page=fingerprint Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Dette var jo da til bærbare. Skal nok alltids få det satt opp. Eneste tastatur som jeg vet om er Microsofts. Noen som vet om andre? Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Vet at det bare var bærbare, men det beviser jo at det funker! Du kan jo finne produsent og modell av de leserne som sitter i maskinene og så skulle det vel gå å google fram andre produkter med samme leser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå