gitarfreak Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Video i linken: http://www.seher.no/cm/SeHer/Spill/Nyheter/1.658946 Lenke til kommentar
LiQuidArroW Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Misunner deg det der, jeg skulle egentlig ha vært der selv, og jeg sto på listen, men valgte å ikke dra grunnet min alder som er for lav når det er alkohol innblandet i bildet. Endret 26. september 2007 av LiQuidArroW Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Hvorfor får ikke jeg vite om slik sånn jeg kan være med. Søren og altså. Men men, så knallbra ut! Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Var artig, men absolutt ikke plassen for å spille Halo 3 Testa det litt og begynte å gruse etter et par runder, men det var mest interessant å prate med mennesker. Faktisk. Endret 26. september 2007 av chiefo Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Thorkildsen er jo ikke superdårlig i Gears, gleder meg til å sjkke hvordan han er i halo 3. Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Han hadde noen timer med ekstra øving, så han hadde rimelig grei kontroll i de første kampene. Men det blir nok Gears of War også fremover ettersom det skal en del til å danke det ut. (multiplayer altså) Endret 26. september 2007 av chiefo Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Selvfølgelig hadde han litt øving først :!: Kunne jo ikke møte opp, og tape foran alle. Slik som de gjør mot Team Chrissj Lenke til kommentar
AndreasGS Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 God måte til å få avisene til å skrive om halo da. Nå kommer også se og hør til og skrive om spillet Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Thorkildsen var klart best av kjendisene. Var lett å se at han hadde spilt en del spill (treseksti) før. Han var jo med på en "Game With Fame" i Gears hvor man kunne spille mot han over Xbox Live. Resten var ikke allverden til gamere, men Mira slo faktisk Vinni fra Paperboys Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 God måte til å få avisene til å skrive om halo da. Nå kommer også se og hør til og skrive om spillet 9584883[/snapback] Tror faktisk jeg bare har sett artikkel hos Se&Hør fra eventen, så det var vel ikke en så utrolig stor suksess Var nok av fotografer til stede, så er rart at ikke flere har dekket det, er jo godt mulig at det ikke er så forbasket spennende å skrive om C-kjendiser som samles for å drikke gratis og spille et spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå