Drizt Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Heisann. Når jeg tar bak på strømkontakten til PSU og vrikler litt på denne kommer det en slags knitring. Når jeg skal plugge i USB kort, tastatur og annet så slår PC-en seg ofte av, vet ikke om jeg kommer borti strømkabelen. Den er svært sensitiv for berøring når PC-en står på. Knitrer som en galning til tider. Bruker orginal strømledning til PSU. Den har vært sånn ganske lenge, så lenge jeg kan huske. Men lurer på om det skal være sånn? Har nettopp flyttet og der er det ikke jordet stikkontakt så er litt nervøs. Skal jeg reklamere til netshop? Mvh Drizt. PS: Noen som vet hva det koster for å få ordnet en jordet overgang på stikkontakt? Endret 26. september 2007 av Drizt Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Prøvd å bytte kabel? Det høres ut som du har et dårlig eksemplar. Tror ikke du kan sette inn en enkelt jordet kontakt. Enten er alle kontaktene i et rom jordet, eller ingen. Lenke til kommentar
Drizt Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Heisann. Når jeg tar bak på strømkontakten til PSU og vrikler litt på denne kommer det en slags knitring. Når jeg skal plugge i USB kort, tastatur og annet så slår PC-en seg ofte av, vet ikke om jeg kommer borti strømkabelen. Den er svært sensitiv for berøring når PC-en står på. Knitrer som en galning til tider. Bruker orginal strømledning til PSU. Den har vært sånn ganske lenge, så lenge jeg kan huske. Men lurer på om det skal være sånn? Har nettopp flyttet og der er det ikke jordet stikkontakt så er litt nervøs. Skal jeg reklamere til netshop? Mvh Drizt. PS: Noen som vet hva det koster for å få ordnet en jordet overgang på stikkontakt? 9578288[/snapback] Har ikke prøvd det nei. Takk for tipset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå