PJ Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg fikk i dag mitt EOS 40D, kjøpt i japan. Jeg har kun bruksanvisning på Japansk(+ engelsk på PDF.) Kan jeg få tak i norsk bruksanvisning noe sted? evt PDF? noen som har? Lenke til kommentar
janao Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Kjøpte 40D nordisk versjon. Det var med en trykt manual på svensk, en på dansk og en på finsk. Ingen norsk. På CDen som fulgte var det bare manualer til Canons software. Fant ingen brukermanual til kameraet i PDF-format overhodet. Nå skal det sies at jeg ikke har saumart CDene 100% ennå, men så ingen ved raskt overblikk. Lenke til kommentar
PJ Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Jeg sendte en mail til Canon, og fikk følgende svar: Kjære kunde, Det finnes ingen bruksanvisninger på norsk for noen av våre kameraer, kun på dansk eller på svensk. Til alle Canons nye produkter er det vedlagt en brukerveiledning, drivere og programvare tilpasset det land hvor produktet er solgt. Hvis dette ikke er tilfellet, vennligst kontakte din forhandler. For produkter kjøpt on-line så kan korrekt brukerveiledning og programvare muligvis ikke være inkludert. Vi vil her anbefale deg å kontrollere forhandlerens betingelser. Hvis du av noen grunn har mistet din brukerveiledning, så kan du kjøpe en ny fra en av våres forhandlere eller Mk Elektronics:. Mk Electronics 230673 00 www.mkelectronics.com Lenke til kommentar
jonnablaze Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) Engelsk utgave: http://www.canon-eos-40d.com/Canon-EOS-40D-Manual.PDF Edit: sorry, jeg ser nå at du hadde den fra før. Carry on. Endret 3. oktober 2007 av jonnablaze Lenke til kommentar
PJ Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Engelsk utgave: http://www.canon-eos-40d.com/Canon-EOS-40D-Manual.PDF Edit: sorry, jeg ser nå at du hadde den fra før. Carry on. 9624795[/snapback] Ok med engelsk, men jeg kunne tenkt meg en paprutgave slik at jeg kan teste ut funksjonene uten å ta med meg PC-en. Kan jo printe den ut, eller prøve å kjøpte en hos en forhandler. Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Koster omtrent 500 kr fra Canon. Lenke til kommentar
Foxteren Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Den danske bruksanvisningen er jo så å si lik en eventuell norsk en. Synes ihvertfall jeg... Lenke til kommentar
Jonnyols Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Den danske bruksanvisningen er jo så å si lik en eventuell norsk en.Synes ihvertfall jeg... Noen som vet om en PDF versjon av Nordisk bruksanvisning som kan lastes ned? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå