Gå til innhold

SKATE Review fra VG

Luc1fer-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt morsomt. Folk her er desperate etter spillet, selv slettet jeg det akkurat fra harddisken da jeg fant ut at jeg ikke syntes det ikke var verdt en blank plate. De koster jo tross alt ca 20kr stk.

9619943[/snapback]

Piratkopi? :hmm: Eller skjønte jeg den bare ikke :p

Lenke til kommentar

Spillet var helt ok. Ikke mye annet å forvente når man har spillt demoen i lang tid annet enn nye klær og mods og andre oppdrag. Byen er uendelig stor, på størrelse med GTA bare mer detaljert. Man har unlocket hele byen fra første stund.

Det eneste minuset å klage på i spillet er noen framedrops som kommer når man er oppe i stor fart, ellers er spillet verdig en femmer. Et anbefalt kjøp.

Jeg har ikke prøvd online delen enda, da nettet mitt har vært ute i hele dag, men det så lovende ut , da du kunne uploade og laste ned filmer og bilder som du selv eller andre har laget.

Musikken i spillet var spot on, mye bedre enn de nyere Tony Hawk spillene har i sin musikkliste.

Jeg er veldig fornøyd med kjøpet, og som sagt et godt kjøp!:D

Lenke til kommentar
Litt morsomt. Folk her er desperate etter spillet, selv slettet jeg det akkurat fra harddisken da jeg fant ut at jeg ikke syntes det ikke var verdt en blank plate. De koster jo tross alt ca 20kr stk.

9619943[/snapback]

9621772[/snapback]

Skryt for å føle seg bedre enn de andre på forumet her, mest sannsynlig. Kule pirater har ofte et behov for å skryte av hvor tøffe de er.

Lenke til kommentar

9619943[/snapback]

9621772[/snapback]

Skryt for å føle seg bedre enn de andre på forumet her, mest sannsynlig. Kule pirater har ofte et behov for å skryte av hvor tøffe de er.

9624580[/snapback]

Eller kanskje det viser hvor mye mer nøytral man blir når det gjelder spill når man har tilgang til det aller meste "gratis". Folk som betaler 500-600kr for et spill har mye mer vanskelig for å innrømme at spillet de nettopp brukte en halv formue på suger.

Også derfor så mange blir fanboys, fordi de har betalt tusenvis av kroner for en konsoll men ikke tusenvis av kroner på de andre. Så de unnnskylder konsollen og spillene de har for nesten alt mulig.

Og etter å ha nå prøvd skate demoen er jeg virkelig glad for at jeg ikke brukte en plate på dette. Spillet var rimelig middelmådig.

Lenke til kommentar

rettesnoren, for meg virker som du er negativt til alt, fordi skate er allerede det beste skate spllet som er kommet ut noensinne, før var det tony hawk's men de hadde ingenting å måle seg opp med. Og brukte 500-600 kroner på noe du synes suger, det er liksom derfor man har forum, trailers, demoer osv, for å unngå slike feil... eneste som kan få dette til å skje er haste kjøp, noe jeg har gjort mange ganger, men spiller man ett spill som med første øyekast suger så er det alltid noe bra med ett spill som får deg til å fullføre spillet, aldri kjøpt ett spill jeg ikke fullførte

Lenke til kommentar

9619943[/snapback]

9621772[/snapback]

9624580[/snapback]

Eller kanskje det viser hvor mye mer nøytral man blir når det gjelder spill når man har tilgang til det aller meste "gratis". Folk som betaler 500-600kr for et spill har mye mer vanskelig for å innrømme at spillet de nettopp brukte en halv formue på suger.

Også derfor så mange blir fanboys, fordi de har betalt tusenvis av kroner for en konsoll men ikke tusenvis av kroner på de andre. Så de unnnskylder konsollen og spillene de har for nesten alt mulig.

Og etter å ha nå prøvd skate demoen er jeg virkelig glad for at jeg ikke brukte en plate på dette. Spillet var rimelig middelmådig.

9624900[/snapback]

Men med din forrige bruker nevnte du at du hadde solgt Xboxen din? hvordan kan du da har prøvd det? Eller driver du og juger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...