Gå til innhold

SKATE Review fra VG

Luc1fer-

Anbefalte innlegg

dere og bestilte fra VGP? virker som systemet deres er noe gale med fordi fikk melding om at eye of judgement også ble sendt i dag, noe som ikke kommer i butikkene før 23 oktober... mulig jeg er DRITTHELDIG og dem har prompa i grøten?

9612636[/snapback]

Drit ass! skulle jo bare mangle at det ikke ble noe drit akkurat når jeg skal ha det spille jeg har gledet meg mest til på evigheter :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men hva skall de gjøre da? så lenge pakken er merket som den er så kan jo ikke de komme og si at den egentlig er dyrere? tenk hvis jeg har fått en vare som ikke funker da så jeg får tilsendt en ny en. Den vil da merkes på likt vis og jeg skall jo ikke betale toll på den da :ermm:

Lenke til kommentar

tollvesenet har ikke LOV og åpne pakker med mindre mistenkt for kokain osv osv... ser de det er ett spill så kan dem egentlig ikke gjøre noe mer med det, for alt de vet kan faktisk vgp selge spillene for 20 CAD, de kan alltids sjekke siden men skal de da åpne vær eneste pakke og sjekke at det er forskjellige ting som ikke har vært på tilbud en dag elns?

Lenke til kommentar

Omg... Hvis spillet ikke kommer i morgen blir jeg bare drittskuffa ass... Begynner å bli litt lei av skuffelser ved å bestille fra nett...:(

What the frick:

It is shipped Airmail and it takes 4-14 business days for delivery.

Thanks,

Sidney

Customer Service Representative

VIDEOGAMESPLUS.CA

Fikk mail fra vgp... Shit ass, bør komme i ferien! :mad:

Endret av vegavnil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...