Kennet_H Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 jepp Men føler meg ganske sikker på at det dukker opp i morgen, Men gjør det ikke det så frykter jeg at det er blit borte i posten Jeg som hadde regnet med og kunne kose meg med det nå i helgen Men er jo ferie nå så skal nok få testet det ut ganske bra Heh føler meg liksom veldig ferdig med demoen etter og ha spilt den minst 10 ganger(5timer) :!: Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Gled dere! Har spilt det siden 4-5 tiden idag! Plutselig var klokken 10 gitt! Ett herlig spill! Jeg har heller ikke merket så mye til framedropsene nå.. Hender de kommer, men langt ifra noe som ødelegger opplevelsen! Lenge siden jeg har spilt ett så godt sportsspill! Glad jeg bestemte meg for å ta med spillet hjem igår.. Og, er også glad for at jeg bor i USA.. så slipper jeg denne postventingen som dere driver med.. i tillegg til at jeg får 10% rabatt på alt av spill jeg kjøper.. hihi! Lenke til kommentar
Denimas Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Noen som har lest Gamespot anmeldelsen? Frameraten er visst helt elendig på PS3 i forhold til 360. But any points the PS3 version earns are totally negated by its awful frame rate. Whether you're playing alone or online, the game drops frames all over the place when anything starts moving quickly. This is a very timing-oriented game, and having a frame rate this bad really hurts the gameplay Er det noe jeg hater i slike spill så er det elendig framerate. Spillet får også bare 7.0 mot 7.5 på 360. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Noen som har fått spillet sitt fra vgp? Ingenting i min postkasse, skuffelsen er herved over meg:p Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 hmm.... nå begynner jeg å undre og. Er spent på å se i postkassa etter jobb, da jeg tror du og jeg bestillte samme dag. Håper seff det ligger og vrir seg der. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Jeg har ikke fått noe enda, skal sjekke posten når jeg er ferdig på jobb. Må vi betale toll siden det koster over 200 kroner? Endret 1. oktober 2007 av Cerb89 Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Jeg har ikke fått noe enda, skal sjekke posten når jeg er ferdig med jobb. Må vi betale toll siden det koster over 200 kroner? 9611383[/snapback] Ikke hvis du bestillte fra vgp.ca iallfall:) Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Flotters, da håper jeg det bare kommer snart da. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Gi en lyd om dere får det da, da er det sikkert ikke lenge til jeg får min kopi:) Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Hyyl. Ingenting her heller. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Fikk det i dag, fra Absolutt Spill. Endret 1. oktober 2007 av BTK Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Fikk det i dag, fra Absolutt Spill. 9612253[/snapback] WOOT?! På ps3? Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Oi, jeg tenkte 360... Beklager Fikk det til 360. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Pioof... Jaja, have fun! Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Ingenting her heller! og mitt ble sendt på tirsdag Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Balle... ingenting her heller. Kanskje den norske stat har stoppet pakken for kontroll og tolldeklarasjon....... Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Ingenting her helle, bar det kommer i løpet av uken så. Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 VGP.ca sendte d ut til meg i dag :S får vel onsdag da Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 (endret) Balle... ingenting her heller.Kanskje den norske stat har stoppet pakken for kontroll og tolldeklarasjon....... 9612575[/snapback] ja det kan godt hende. Det har aldri tatt så lang tid etter at den er blitt sendt før! Endret 1. oktober 2007 av Kennet_H Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 dere og bestilte fra VGP? virker som systemet deres er noe gale med fordi fikk melding om at eye of judgement også ble sendt i dag, noe som ikke kommer i butikkene før 23 oktober... mulig jeg er DRITTHELDIG og dem har prompa i grøten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå