Gå til innhold

SKATE Review fra VG

Luc1fer-

Anbefalte innlegg

jepp :( Men føler meg ganske sikker på at det dukker opp i morgen, Men gjør det ikke det så frykter jeg at det er blit borte i posten :no:

Jeg som hadde regnet med og kunne kose meg med det nå i helgen ;)

Men er jo ferie nå så skal nok få testet det ut ganske bra :w00t:

Heh føler meg liksom veldig ferdig med demoen etter og ha spilt den minst 10 ganger(5timer) :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gled dere! Har spilt det siden 4-5 tiden idag! Plutselig var klokken 10 gitt! :p Ett herlig spill! Jeg har heller ikke merket så mye til framedropsene nå.. Hender de kommer, men langt ifra noe som ødelegger opplevelsen!

Lenge siden jeg har spilt ett så godt sportsspill! Glad jeg bestemte meg for å ta med spillet hjem igår.. Og, er også glad for at jeg bor i USA.. :p så slipper jeg denne postventingen som dere driver med.. :p i tillegg til at jeg får 10% rabatt på alt av spill jeg kjøper.. :p hihi!

Lenke til kommentar

Noen som har lest Gamespot anmeldelsen? Frameraten er visst helt elendig på PS3 i forhold til 360.

But any points the PS3 version earns are totally negated by its awful frame rate. Whether you're playing alone or online, the game drops frames all over the place when anything starts moving quickly. This is a very timing-oriented game, and having a frame rate this bad really hurts the gameplay

Er det noe jeg hater i slike spill så er det elendig framerate.

Spillet får også bare 7.0 mot 7.5 på 360.

Lenke til kommentar

dere og bestilte fra VGP? virker som systemet deres er noe gale med fordi fikk melding om at eye of judgement også ble sendt i dag, noe som ikke kommer i butikkene før 23 oktober... mulig jeg er DRITTHELDIG og dem har prompa i grøten?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...