IMG_123 Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 HEhe, det høres så enkelt og greit ut, men min mor er IKKE så glad i spill Lenke til kommentar
dioX Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Jeg syns "styringa" ble litt rar jeg. Fikk liksom ikke helt til... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Er jo akkurat derfor det er mye bedre enn Tony Hawk da Er mye vanskligere å mestre, her må du faktisk slite for triksa. Lenke til kommentar
kongJarle Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Hvordan er online delen i skate.? Er den sånn at europeske og amerikanske ikke kan spille sammen? Hadde vært digg og slippe og vente helt til oktober for og kjøpe det i norge... ! 9584869[/snapback] lurer på det samme 9587196[/snapback] Noen som har fått spillet fra vgp som kan si noe om dette? Lenke til kommentar
cas22 Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Lurer på det samme som over jeg også, er fint hvis noen har svar på det Må være hjemme i høstferien så kan være fint å ha noe å gjøre! ;D Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Er det i heletatt noe onlinedel annet enn sharing av bilder og videoer? Hva slags muligheter skulle det eventuelt vært i en online del av et skate spill? Lenke til kommentar
kongJarle Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Er det i heletatt noe onlinedel annet enn sharing av bilder og videoer? Hva slags muligheter skulle det eventuelt vært i en online del av et skate spill? 9595385[/snapback] skate. allows players to freestyle or compete against other players online in jam sessions, races, S-K-A-T-E (similar to H-O-R-S-E), and Own the Spot challenges, using selected sections of the overall San Vanelona map. <--- fra wiki Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Skate var greit nok det, likte bare ikke kamera vinkelen :/ Lenke til kommentar
AndreasGS Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Helt enig, skulle filmet litt høyere opp så man ser litt mer en bare bakken. Skal ha det når det kommer til norge da. Orker ikke stresse med bestilling fra utlandet osv. Lenke til kommentar
tom_bjk(politistudent) Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Etter at en amøbe av en skater gikk på trynet og sendte brettet i lysets hastighet inn i bildøra mi for så å stikke av har jeg hata alt som har med skating å gjøre,inkl tony hawk spillene. Men når jeg testa SKATE fikk jeg faktisk sympati for rasshølet som ødela døra mi,og ble faktisk litt hekta...11 oktober kan ikke komme raskere! Da skal jeg ha SKATE og plage samtlige bilister Endret 29. september 2007 av tom_bjk Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Finfin anmeldelse, den kombinert med demoen har nå resultert i 1stk forhåndsbestilling fra absoluttspill. Hadde veldig lyst å bestille fra VGP, men tror jeg har spillet omtrent samtidig uansett. Har spilt livet ut av demoen, så skal bli moro å prøve på større areal. Som flere nevner over slet demoen med enkelte framedrops, dette var dog heldigvis svært sjeldent hos meg, så jeg satser på at fullversjonen leverer fult ut. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Skal nok ha spillet når det kommer jeg også, hvis jeg har penger da Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Kan bare si en ting: gled dere, spillet er konge! (Har det på 360 ) Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Hadde både håpet og trodd jeg skulle få det i dag men neida! så da blir det demo gaming til mandag Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Når du har fått spillt det litt hadde det vært fint om du kunne sagt noe om det er framedrops i fullversjonen slik som demoen, eller ikke. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Det skal jeg gjøre Lenke til kommentar
Avean Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 (endret) Det er vel ikke cross play mellom Xbox og PS3 online vel ? Endret 29. september 2007 av Avean Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 bestilt det nå, gleder meg hvordan er online play? tours osv? Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Det er vel ikke cross play mellom Xbox og PS3 online vel ? 9600007[/snapback] Tviler på det men vet ikke. Hadde vert sykt kult! skulle eid de 360gutta så hardt! : :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå