Jikla Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Nokon andre enn meg som ikkje får tilgang til mine egne filma? :/ Får ikkje linka til venna osv :{ Dette gjelder via ea sine sider..den ene filmen min har fått 2 stjerner i rating. Så nokken må no ha sett den :s Endret 12. oktober 2007 av Jikla Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Leser om Skate din ignorante fanboy. javel:o det hørtes jo ut som enda en kommentar som måtte slenges. skal jeg si noe, så merker ja av og til framedrops og litt lagg i skate ja. men det hindrer ikke gleden for meg, gameplayet er hva som drar det opp og det er konge=) Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Spillte demoen tidligere, merket bare framedrops når man fikk nye rekorder eller hva det skal kalles (skjermen fikk annen farge, og kom opp lengste/høyeste ditt og datt). Vet ikke om dette er relevant til fullversjonen dog... Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Mange som klager på lagg og framedrops her... Har ikke skjedd med meg en gang. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Mange som klager på lagg og framedrops her... Har ikke skjedd med meg en gang. Du ser det ikke, alle har det. Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Jeg ser ingenting feil jeg. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Forresten, utrolig irriterende alle disse fliptriksene. Så utrolig små forskjeller som gjør at du enten vinner en runde med S.K.A.T.E eller ikke :/ Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 da er spillet rundet, og jeg må si... dette spillet kan ikke sies noe om før man har rundet hele spillet, helt SYKE big jumps og hele pakka på slutten! DIGGER DET! Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 Forresten, utrolig irriterende alle disse fliptriksene. Så utrolig små forskjeller som gjør at du enten vinner en runde med S.K.A.T.E eller ikke :/ Ganske enig med deg der altså. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Når får man x-games rampen eller noe svææære big jumps? Noen som vet hvor det er eventuelt...? Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 det er helt i slutten av spillet, aller siste oppdragene på både thraser og SKATE Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Spillte demoen tidligere, merket bare framedrops når man fikk nye rekorder eller hva det skal kalles (skjermen fikk annen farge, og kom opp lengste/høyeste ditt og datt). Vet ikke om dette er relevant til fullversjonen dog... Jeg synes at det var oftere framedrops i fullversjonen, men synes fortsatt spillet var verdt pengene! Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg synes at det var oftere framedrops i fullversjonen, men synes fortsatt spillet var verdt pengene! Helt enig! Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Framedropsene går litt vekk når du har spillt litt, de er enormt ofte når du akkurat har begynt å spille.... Lenke til kommentar
garnok Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 jeg har ikke opplevd framedrops verken på demo eller fullversjon. jeg spiller på en 100hz, 1080i lcd tv. Kan kanskje ha no med 50hz tvr å gjøre? (gjetter bare men høres logisk ut) Lenke til kommentar
Tberg Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Merker at spillet sliter litt med framedrops, kan være litt irriterende om det hakker rett før man skal ta et triks så bommer man helt i satsen, men er litt bortskjemt når man klager over framedrops på et så bra spill og tony hawk er det eneste alternativet.. tar gledelig framedrops framfor tony hawk sine overdrevne triks og comboer.. Lenke til kommentar
psino Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Helt umulig å klare det ***** S.K.A.T.E-greiene. Er på Carroll nå, og han feiler faen meg aldri på triksene mine. Tok 50 forskjellige tricks in a row. Skjønner ikke hvordan det skal være mulig å til slutt vinne mot han. Etter 2 timer på samme stedet var jeg en millimeter unna å bare knekke BD'en og gi opp. Lenke til kommentar
Tberg Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 psino: Ta 540, maskinen skjønner ikke hvilket triks du gjorde av en eller annen merkelig grunn.. ta f.eks pop-shuvit med 540 rotasjon så tar maskinen 360 flip 180... merkelig bug.. Lenke til kommentar
Xabi2k Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Noen som har erfaringer fra Absoluttspill.no? Bestillte skate på fredag men står ennå på ordrestatus "Klar for sending". Burde det ikke være sendt? Det står jo at de har 1-10 på lager. Edit: leif Endret 15. oktober 2007 av Xabi2k Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Når eg har bestillt derifra de siste 2 årene har eg fått spillene min dagen etter bestilling ihvertfall. Såfremt de er inne på lager. Ellers pleier de å sende ut forhåndsbestillte spill noen dager i forveien slik at eg får det 1 dag før lansering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå