Gå til innhold

SKATE Review fra VG

Luc1fer-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk spillet fra renchi.com idag. Spilt i kanskje 1-2 timer. Stemmer helt at det er utrolig digg når man fan først får til et trick man har prøvd på sååå lenge. Tok meg kanksje 136ganger ned en trapp på en av utfordringene der. Helt sykt hvor godt det var å lande det til slutt.

Anbefaler dette spillet. Byr kanskje ikke på så mye action og man blir kanskje ikke sugd så inn i spillet at man bare må spille litt til og litt til og litt til. Men en utrolig god spillopplevelse når man først tar seg tid til det:) Christ Air i dette spillet var forresten utrolig digg å få til og se figuren gjøre :thumbup:

Edit: Merker forresten at det er litt Framedrops, men det er så sjelden at jeg syntes ikke det ødelegger noe spesielt mye ved spillet.

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar

Ser man så ja.. Endelig noe positivt fra Pastoren.. (Er han på lykkepiller skal tro ;)) Vel vel, du har overbevist meg Lorentzen. 1stk bestilt. :)

Jeg husker forøvrig at jeg var den eneste i klassen som kunne dra en Ollie i de hine og hårde dagene da skateboard fremdeles var forbudt i Norge *Føle seg gaaaaaammel*

Lenke til kommentar
H******, ingen pakke fra absoluttspill i dag. Første gangen de svikter, har alltid fått spill på utslippdato. Argh, da må jeg vel vente til i morgen ...

Rart, fikk mitt idag, og det ble sendt i går fra dem.

Ikke no spill her heller fra absoluttspill :( skikkelig nedtur......

Lenke til kommentar

Nå gidder ikke jeg lese 11 sider, men lagger spillet ganske mye? Jeg er ikke av typen som fingransker frameraten, men jeg ser helt helt tydelig hakking på skate. Nå har jeg sagt til meg selv at dette faktisk er prisen å betale for å ha en stor og interaktiv verden å skate rundt på, men....skal det være slik, eller har jeg fått ett stk. ræva versjon av spillet / playstationen min som sliter?

Lenke til kommentar
Nå gidder ikke jeg lese 11 sider, men lagger spillet ganske mye? Jeg er ikke av typen som fingransker frameraten, men jeg ser helt helt tydelig hakking på skate. Nå har jeg sagt til meg selv at dette faktisk er prisen å betale for å ha en stor og interaktiv verden å skate rundt på, men....skal det være slik, eller har jeg fått ett stk. ræva versjon av spillet / playstationen min som sliter?

eg testa ps3 versjonen litt meir grundigt i dag..eg sa først att det ikkje hakker..

men det gjør faktisk det..eg synes spillet lugga og hakka sånn jevnlig...det er kansje pirk..men nokre gange hakka det opp mot eit halv sekund...

så ja det er nok heilt normal og ikkje din ps3 som sliter..

EDIT: la meg omformulere...det er EA som sliter og ikkje kreftene til ps3..;)

Endret av _KroSjefen_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...