Gå til innhold

SKATE Review fra VG


Luc1fer-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
rettesnoren, for meg virker som du er negativt til alt, fordi skate er allerede det beste skate spllet som er kommet ut noensinne, før var det tony hawk's men de hadde ingenting å måle seg opp med. Og brukte 500-600 kroner på noe du synes suger, det er liksom derfor man har forum, trailers, demoer osv, for å unngå slike feil... eneste som kan få dette til å skje er haste kjøp, noe jeg har gjort mange ganger, men spiller man ett spill som med første øyekast suger så er det alltid noe bra med ett spill som får deg til å fullføre spillet, aldri kjøpt ett spill jeg ikke fullførte

9625108[/snapback]

 

Beste noensinne ? En 7.0 fra Gamespot bl.a synes jeg ikke tyder på det.

Lenke til kommentar
Det beste skate spillet noensinne er lett THPS3 til ps2, tror det er det eneste spillet med 10.0 hos gamespot:)

9625816[/snapback]

 

Bl.a ja. Selv om det er jo gammelt nå så blir ikke helt rettferdig sammenligning.

Spillet har et snitt på 84.6 nå og det vil nok også gå nedover når flere reviews kommer inn.

 

Rimelig standard med andre ord. Selv det seneste Tony Hawk spillet som ble sett som på en skuffelse av de aller fleste har 82%.

Lenke til kommentar

Er egentlig ganske meningsløst og sammenligne Tony Hawk med Skate.. Den klare fordelen med Skate mener jeg er realismen. Her er det ikke bare å trykke trekant da du nermer deg railen. Her må du virkelig treffe den. Samtidig som kontrolene er utentvil fantastiske.

Men jeg synes også THPS3 er grise gøy, trur ingen med handen på hjerte kan si det er et bedre spill en Skate, selv om det har bedre score på Gamespot.

Lenke til kommentar

Skate er konge pga realismen ja, på tide at det kom mtp på at skate spill har blitt verre og verre etter at THPS 2 kom (som forøvrig var jævlig bra). Kos å sitte i lang tid å prøve å få til ei linje perfekt <3. Skate er muligens beste skate spillet jeg har spilt, usikker om jeg skal stille det likt eller over THPS 2 ;>

Endret av Maxi
Lenke til kommentar

Har spilt det i noen timer nå, så her er mitt minireview:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

+ Artig å styre, siden kontrollene er såpass naturlige, men vanskelige

+ Kult med ragdoll-fysikk

+ Stort, variert brett.

+ God følelse når man setter triks.

 

- Enkelte framedrops :(

- Vanskelig å forklare spillet at man ønsker å skate motsatt vei

- Ingen måte (som jeg ser) til å gå av brettet og bare gå med beina opp en trapp.

Lenke til kommentar
Har spilt det i noen timer nå, så her er mitt minireview:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

+ Artig å styre, siden kontrollene er såpass naturlige, men vanskelige

+ Kult med ragdoll-fysikk

+ Stort, variert brett.

+ God følelse når man setter triks.

 

- Enkelte framedrops :(

- Vanskelig å forklare spillet at man ønsker å skate motsatt vei

- Ingen måte (som jeg ser) til å gå av brettet og bare gå med beina opp en trapp.

9627702[/snapback]

 

Du visste vel st PS3 versjonen hadde dårlig framerate? Kun på 360 den er stabil.

Lenke til kommentar
Du visste vel st PS3 versjonen hadde dårlig framerate? Kun på 360 den er stabil.

9627750[/snapback]

 

Ja, demoen hintet mot det, men har ikke 360 og har ikke lyst på en til prisen i dag heller, så da ble det denne versjonen. Og ja, jeg er fornøyd med den, det er rimelig sjelden jeg legger merke til det iallfall, og hele spilelt føles som et friskt pust etter Tony Hawks skatespill som har blitt for arcady for meg i det siste.

Lenke til kommentar
Har spilt det i noen timer nå, så her er mitt minireview:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

+ Artig å styre, siden kontrollene er såpass naturlige, men vanskelige

+ Kult med ragdoll-fysikk

+ Stort, variert brett.

+ God følelse når man setter triks.

 

- Enkelte framedrops :(

- Vanskelig å forklare spillet at man ønsker å skate motsatt vei

- Ingen måte (som jeg ser) til å gå av brettet og bare gå med beina opp en trapp.

9627702[/snapback]

 

Du visste vel st PS3 versjonen hadde dårlig framerate? Kun på 360 den er stabil.

9627750[/snapback]

Sorry at jeg ypper. Men framerate problemet er ganske minimal. Irriterer sjeldent. Spilte skate på 360, og det er mer irriterende hvor lite presist kontrolleren var...

Lenke til kommentar

Fikk spillet på tirsdag og ble ferdig med storry mode før i dag etter cirka 10-12 timer gameplay. kunne helt sikkert ha greid det fortere om jeg hadde gått inn for det. syntes spillet er utrolig kult og kommer helt sikkert til og bli spilt utrolig mange timer fremmover i høst mørket. det eneste negative er frame raten(eller hvordan det skrives) Det var dessverre MINST like mye frame dropps i fullversjonen som demoen. :( Men utenom det et utrolig bra spill! Noen har klaget på at det kan være litt vanskelig, men med såppas kort storry mode hadde i allefall jeg blitt velldig skuffet om spillet hadde vert noe serlig lettere. Er egentlig velldig fornøyd med vansklighets nivået på storry mode. vet ikke helt om jeg vil annbefale det bare for spillopplevelsens skyld, Men har du noen gang skatet eller bare er det minste intrisert i skating eller 'ekstremsport' vil jeg si det er et abselutt must! :thumbup:

 

 

Det abselutt lengste jeg har skrevet på PS3 :p

Lenke til kommentar
Sittet bare og venter på at de kan lage et frikjørings/jibbespill i en slik kvalitet :roll:

 

akkurat DET har jeg sittet å ventet på i mange år, gud så fett det hadde vært, men skate funker som en erstatter atm :)

 

 

Noen andre som sliter med at spillet fryser seg? har skjedd 2 ganger nå, finner meg en fin spot å ta ett film oppdrag på så fryser det seg og jeg må restarte consolen :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...