Suburbian Hero Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jeg føler meg litt nybegynner, men her er spørsmålet mitt: Hvordan dribler man i dette spillet? Forresten flere som hører publikum men har tomme tribunner? Litt spooky... Kankje noe med grafikkortet mitt? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Er det klart hvilken av lagene i Premier League Konami har fått license til? 9637342[/snapback] Tottenham og Newcastle. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Lisensene betyr lite for meg det som betyr noe er spillbarheten, demoen viser litt, men jeg er litt skuffet over grafikken, jeg kommer til å kjøpe meg ps3 kun for dette spillet. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Jeg skal være grei og legge ut finter og andre "moves" som er nye i dette spllet: Heel Dash Not everyone has it, C.Ronaldo and Henry got it for sure. R1+90 Degrees direction while running or trapping ball. Nutmeg While standing with R2, Press Back+R2 and Forward+R2 quickly. Diving L1+L2+R1 Shirt Pull R1+X Look Up Cross L1+R1 Then O Crossing Stance L1 then R1 x3 Drag Ball Stepover L1+R1 Then L1 2x Drag Ball Into Stepover Dash L1+R1 Then 2x L1+R1 Sidestep Stepover Do a sidestep up/or/down+R2 then quickly press L1 x2 Go Around The Ball While running hold L1 then tap quickly R1 x2 Lenke til kommentar
iGabby Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Er skuffet over enkelte ting men fornøgd med nokon. Trur ikkje det vert så bra PES08 eigentleg. Lenke til kommentar
marreflaten Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Hei! Lastet ned demoen nå. Men greier ikke å finne ut av styringene i spillet. Sjekket button config inne på spillet men fikk bare opp en xbox 360 kontroll og ikke noe tastatur. Noen som vet hva styringene er med tastatur? Endret 13. november 2007 av marreflaten Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hei! Lastet ned demoen nå. Men greier ikke å finne ut av styringene i spillet. Sjekket button config inne på spillet men fikk bare opp en xbox 360 kontroll og ikke noe tastatur. Noen som vet hva styringene er med tastatur? *host* dust *host* ^^ Det er wasdxqe som fungerer som L1, R1 osv. Altså det er de tastene der som på en måte representerer venstresiden, med knappene. Trykk på dem så finner du ut av det... Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Sjekk settings.exe fila i main folder Der ligger det fullt oppsett Lenke til kommentar
Angel Dust Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Har lastet ned Kitserver slik at jeg fikk skikkelig oppløsning. Synes allikevel grafikken er dårligere enn i PES6, så det må vel være noe jeg gjør galt? Har satt settings til high og kjører i 1680x1050. Noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg