gmjones Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Er det slik at dette tekno vidunderet av en telefon kan bruke programer laget for palm? :o Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Nei desverre.. Men mange som driver og leker seg med å porte forskjellige programmer, så hvis du har litt peil kan du sikkert få ting til å funke.. Et fint tips til side.. http://my-symbian.com/ .. sjekk forumet der, og symbian 7-delen. Lenke til kommentar
Potet! Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 www.My-Symbian.com Der finner du spill, har blandt annet et program som heter eSCUMMVM, det er en slags "emulator" til de gamle lucasarts spilla som bruker SCUMM, dvs, Day of the Tentacle, Monkey Island 1/2 & 3(muligens ) Opera vil komme med en browser til P800 senere dette kvartalet som støtter Javascript. Det jeg synes er kult er at jeg kan bruke GPRS/HSCSD/WAP til å gå på vanlige HTML sider, bruker nesten ikke WAP lengre, GPRS blir dyrt da, siden vanlige HTML sider er ganske store på grafikk osv. desuten støtter ikke den innebyggde browsern Javascript. Er kjempefornøyd med min P800, eneste jeg trenger nå er større minnebrikke, og det kan ta sin tid Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Sukk, ja.. Minnebrikker er det mangel på.. Får satse på at sony kommer med iallfall 64megbrikken til europa ganske snart.. hørte snakk om slutten av 1. kvartal.. Blir litt morsommere med scummvm om du har plass til litt mer enn demoer av spillene.. Hørte forresten snakk om at snails kommer til p800 også etter hvert.. www.snailsgame.com .. fet worms-klone.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå