firefireto Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Hei. Jeg har tent å kjøpe meg en ful HD LCD skjerm som jeg skal bruke som spill-tv på ps3'en min. Har sett på denne: Sony 40" Bravia LCD TV KDL-40X2000, noen som har noen meninger om denne? Og for å være helt sikker, denne kan jeg kjøre med 1080p på min ps3? Noen som har noen andre forslag? på en pris på ca. 20 tusen? Takk for svar Lenke til kommentar
simmyt Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 dette var fjorårets flaggskip fra sony, det er en kongebra tv. men ett år har gått og nykommere som feks kdl-40w3000 ser på papiret like bra ut, og jeg ser den har dukket opp i noen nettbutikker. kan være verdt å vurdere. ser du mye fotball i tillegg til ps3 ville jeg sett raskt på kdl-40d3000, bare hd-ready, med sannsynlig den beste 100hz implementeringen i lcd i den prisklassen.ryktes at den forsvinner fra markeded om få måneder. noen sier den er så bra at den truer high end modellene til sony for mye... så det spørs hvor perfeksjonistisk du er og hva du er vant med fra før, personlig synes jeg man får mest igjen for pengene i 40" lcd klassen noen få tusinger over 10000. de forbedringene i farge, kontrast etc som dyrere apparater har er så marginale at jeg aldri ville kastet bort nesten 10000 på de. kdl-40x2000 virker kjempebra med ps3, en kompis av meg har det. hvis du liker å ta sjanser mht innbrenning kan jo plasma være noe å tenke på. bedre bilde til samme pris er det nok. mange anbefalinger i dette forumet. Lenke til kommentar
firefireto Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Samsung 40" LCD TV - LE40M86BD har sett på denne nå.. noen som har noe noe erfaring med denne? Er det en tv til spill, det er det jeg kommer til å bruke det til rett å slett ps3.. hehe Lenke til kommentar
firefireto Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 noen som har noen formeninger om samsung tv'en? ska kjøpe en tv neste måned kanskje.. kommer det noen god biter til da? jeg skal bruke tv'en til 98 % spilling. Lenke til kommentar
XII Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) noen som har noen formeninger om samsung tv'en? ska kjøpe en tv neste måned kanskje.. kommer det noen god biter til da? jeg skal bruke tv'en til 98 % spilling. 9607378[/snapback] Stefaren min kjøpte nettopp Samsung LE40M86BD. Var borte hos han og så på TV'en. Ble riktig imponert over sterk bildeframvisning, gode farger og ikke minst god kontrast. Etter å ha vært hos han, bestilte jeg meg en selv. Får den på tirsdag. Så ut ifra det jeg har sett av den så langt, vil jeg anbefale den på det varmeste. Kommer med nærmere informasjon etter jeg får testet den litt selv... BTW: Designet på Samsungen er nydelig. Et ekstra pluss på toppen av de andre supre spesifikasjonene. Endret 30. september 2007 av XII Lenke til kommentar
firefireto Skrevet 1. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2007 Har bestillt en jeg også nå. Gleder meg sikkelig masse til den kommer i posten Men kom gjerne med tilbakemelding om hvordan du synst tv'en er når du får den imorgen.. jeg får den sikkert ikke før til slutten av uken .. Lenke til kommentar
XII Skrevet 1. oktober 2007 Del Skrevet 1. oktober 2007 Har bestillt en jeg også nå. Gleder meg sikkelig masse til den kommer i posten Men kom gjerne med tilbakemelding om hvordan du synst tv'en er når du får den imorgen.. jeg får den sikkert ikke før til slutten av uken .. 9610985[/snapback] Will do Men det kan faktisk hende at jeg ikke får den før på onsdag... Sånn går det når man bestiller på en fredag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå