Gå til innhold

FIFA vs PES

Defekt

Anbefalte innlegg

Noen som vet om de har fikset dette fjaset? Har ikke tilgang til PSen min selv akkurat nå, men begynner å bli litt utålmodig på denne patchen...

1. Installer spillet på PS3s harddisk. Dette gjør du gjennom å gå til System settings i hovedmenyen inne i spillet og så til install. Spillet bør etter dette flyte betydelig bedre enn når du spiller uten installasjonen.

2. Spillet skal spilles i 720p oppløsning på HD-TV apparater.

3. Ta bort alt som finnes på skjermen når du spiller en kamp, for eksempel navn, ta vekk stadium effects, senk kommentatorinnstillingen så mye som mulig, spill på day og uten gressdetaljer. Velg kameravinkel Normal long for best resultat.

En patch er på vei, men ingenting er bekreftet vedrørende når den slippes.

Pesnorge.net

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk lønning i dag, og hva var vel da mer naturlig enn å kjøpe PES08? Har spilt tre kamper med bruttern, og det virker helt kurrant hittil. Ikke noe revolusjonerende hittil hvis man sammenligner med PES6, men det er jo endel småforandringer som gjør det til en god spillopplevelse.

Jeg merket fort problemet med hakking i videosekvenser og slikt, og skulle som dere andre helst ha sett en patch asap.

Laster også ned FIFA08-demoen as we speak, bare for å ha et sammenligningsgrunnlag.

PS! Dette er litt Off-Topic, men er det noen som vet hvor man kan få tak i den filen som gir lag og spillere ekte navn?

Lenke til kommentar
Har store problemer med å i det heletatt få spilt PES2008, pga at spillet låser seg før jeg er kommet inn på kampen. Nå bør Konami komme med en patch før jeg blir gal :S

Såvidt jeg vet er ikke dette et av de rapporterte problemene... kan heller høres ut som det er noe galt med disken du har fått. Har du prøvd å kopiere spilldataen inn på harddisken inne på konfigurasjonsmenyen? Dersom du har det og du fortsatt har problemer bør du ta kontakt med stedet du kjøpte spillet.

Lenke til kommentar
Har store problemer med å i det heletatt få spilt PES2008, pga at spillet låser seg før jeg er kommet inn på kampen. Nå bør Konami komme med en patch før jeg blir gal :S

Såvidt jeg vet er ikke dette et av de rapporterte problemene... kan heller høres ut som det er noe galt med disken du har fått. Har du prøvd å kopiere spilldataen inn på harddisken inne på konfigurasjonsmenyen? Dersom du har det og du fortsatt har problemer bør du ta kontakt med stedet du kjøpte spillet.

Hmm.. Har en kompis som har nøyaktig samme problemet også. Ja, jeg har kopiert spilldataen inn på harddisken. Men det hjalp ikke. Dette er egentlig et problem som har kommet mer og mer i det siste. Helt i starten fungerte spillet helt fint, og det er ingen riper i discen..

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...