Gå til innhold

FIFA vs PES


Defekt

Anbefalte innlegg

Har gjort det som stod på den siden, men når jeg putter usb sticken i ps3'en så står det at det ikke er noen filer på den.. Er det en annen måte og overføre filene til ps3'en enn å gå på "bilder" eller "filmer" eller "musikk"? eller er det noe i selve spillet jeg må gå inn på for å legge inn option filen?

 

Du må finne tak i USB-sticken på spillmenyen (med spillmenyen mener jeg Games på XMB, ikke inne i spillet).

 

Får beskjed om at det ikke finnes lagret data når jeg prøver det.. USB-sticken er formatert i FAT32, om det skulle ha noe å si?

Du må trykke på trekant, så får du opp valg om å vise filene.

 

Takk. Prøver det når jeg kommer hjem :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har gjort det som stod på den siden, men når jeg putter usb sticken i ps3'en så står det at det ikke er noen filer på den.. Er det en annen måte og overføre filene til ps3'en enn å gå på "bilder" eller "filmer" eller "musikk"? eller er det noe i selve spillet jeg må gå inn på for å legge inn option filen?

 

Du må finne tak i USB-sticken på spillmenyen (med spillmenyen mener jeg Games på XMB, ikke inne i spillet).

 

Får beskjed om at det ikke finnes lagret data når jeg prøver det.. USB-sticken er formatert i FAT32, om det skulle ha noe å si?

Du må trykke på trekant, så får du opp valg om å vise filene.

 

Takk. Prøver det når jeg kommer hjem :)

 

 

Funka ikke det heller :( Det fungerte kun på bilder,videoer og musikk, men altså ikke på spill.. Får kun opp Informasjon når jeg trykker på trekant inne på spill.

Lenke til kommentar
Funka ikke det heller :( Det fungerte kun på bilder,videoer og musikk, men altså ikke på spill.. Får kun opp Informasjon når jeg trykker på trekant inne på spill.

 

Du må finne USB-sticken på gamelista, åpne den (på samme måten som du starter spill) og finne oppdateringene der inne (omtrent sånn, husker ikke helt detaljene og orker ikke slå på ps3en nå :)).

 

EDIT: Merk at du må pakke ut og legge de ni mappene som ligger inni den ytterste mappa i arkivet i ps3/GAMEDATA (eller hva mappa på USB-sticken enn skulle hete).

Endret av Defekt
Lenke til kommentar

Er enig i endel faktisk. Foretrekker nesten FIFA når jeg spiller aleine pga mye bedre valgmugliheter. Ekte ligaer, osv.

Derimot er PES fantastisk mye gøyere å spille med venner. Der blir FIFA slått med enormt mye. Skal selv ha begge

spillene. Fifa til å kose meg med, gjennom noen sesonger av Premier League, CL osv. Og PES når jeg får kompiser

på besøk.

Lenke til kommentar
Her er noe interresant lesing: http://www.ba.no/forbruker_guider/multimed...icle3095494.ece

 

Enjoy ;)

 

Spillanmelderen i BA som har skrevet den artikkelen har jo ikke peiling på hva han snakker om! Det er MYE nytt i PES2008 dersom man bare bruker litt tid på å sette seg inn i det, noe han tydeligvis IKKE har gjort. Kun to ting som er negativt med nye PES, det er at det hakker når mye skjer i bildet dersom man ikke spiller i Full-HD, og onlinekampene går rett og slett ikke an å spille pga for mye feil. Dette er to ting jeg antar Konami vil komme med en oppdatering på.

 

Jeg har som sagt tidligere både Fifa 08 og PES2008. PES grisebanker Fifa så til de grader når det kommer til gameplay og morro i kampene. I Fifa beveger både spillere og ball seg altfor sakte til at det skal kunne bli artig og intenst.

Lenke til kommentar
det hakker når mye skjer i bildet dersom man ikke spiller i Full-HD

 

Hva mener du med det? Jeg spiller på Full-HD tv og opplever mye hakking i PES, spesielt på cornere og i replays. Er det noe setting jeg ikke har fått med meg angående Full-HD?

 

Det vet jeg ikke. Selv har jeg en 32" "kassetv" hvor spillet hakker f.eks ved spill på midtbanen pga mange spillere i bildet. En kamerat hadde samme problemet helt til han kjøpte seg en Full-HD tv og stappet i en HDMI kabel. Siden da har det aldri hakket! :)

Lenke til kommentar
det hakker når mye skjer i bildet dersom man ikke spiller i Full-HD

 

Hva mener du med det? Jeg spiller på Full-HD tv og opplever mye hakking i PES, spesielt på cornere og i replays. Er det noe setting jeg ikke har fått med meg angående Full-HD?

 

Vel, det kan være.

 

Skru ned på 720, evt. opp til tusen-et-eller-a. Det har fått vekk hakkinga hos mange. Det gjer du vel på sjølve innstillingane på PS3, trur eg.

Lenke til kommentar
pes demo=møkk

frameraten er jo elendig.......skjønner ikke at så mange ps3 spill versjoner stinker sånn.

Har blitt sånn at jeg tør ikke kjøpe spill til ps3 før det er testa på forhånd.........skal være unødvendig på spill som Pes.

 

Har spilt både ps3 og 360 versjonen i endel timer nå og det er ingen forskjell på framerate.

Lenke til kommentar
pes demo=møkk

frameraten er jo elendig.......skjønner ikke at så mange ps3 spill versjoner stinker sånn.

Har blitt sånn at jeg tør ikke kjøpe spill til ps3 før det er testa på forhånd.........skal være unødvendig på spill som Pes.

 

Hehe, jeg får den ikke til å virke engang. Har prøvd mange ganger nå, men den låser seg alltid før jeg kommer inn i kampen. Har hatt PS3 i 2 måneder, men har aldri opplevd at den har låst seg før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...