Gå til innhold

FIFA vs PES


Defekt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet om det er mulig å laste ned slike "lagpakker" (brukerlagde lag der lagene har ekte navn osv.) og bruke på PES2008 på PS3?

Jepp. Sjekk www.winningelevenblog.com

 

Edit: funket visst ikke å inserte link, så du/dere får bruke ctrl+c og ctrl+v.

Endret av JulianR
Lenke til kommentar

En ting jeg lurer på er om det er noe feil med PES 08, frameraten? hmm Jeg og en kompis hadde planer om å kjøpe spillet, før vi fant ut om nyheten at pes 08 skulle få en patch til ps3? De selger ikke spille i noen lokale forretninger her i Moss, KUN på internett.. vil det komme en ny versjon? og vil det være smart å vente til å se hva som skjer?

Lenke til kommentar
En ting jeg lurer på er om det er noe feil med PES 08, frameraten? hmm Jeg og en kompis hadde planer om å kjøpe spillet, før vi fant ut om nyheten at pes 08 skulle få en patch til ps3? De selger ikke spille i noen lokale forretninger her i Moss, KUN på internett.. vil det komme en ny versjon? og vil det være smart å vente til å se hva som skjer?

 

Ikkje fått med meg dette om patchen, men den kan du vel bare laste ned når den kjem.

Spele vil hakke dersom du ikkje har HD-klar TV. Om du har det, vil det flyte knirkefritt.

Lenke til kommentar

Pes 2008 syns jeg er mye bedre enn FIFA. Jeg føler at Pes har en mye bedre spillbarhet og det er mye mer realistisk enn FIFA. Har en først prøvd Pes etter å ha prøvd FIFA, vil en heller spille Pes fremfor FIFA synes jeg i hvert fall. Hadde alltid syntes FIFA var kjempebra, så prøvde jeg Pes 6 og vips var det mye bedre enn FIFA. Klarte ikke å legge det fra meg.

 

Har en følelse av at FIFA selger mye på grunn av at det er det første fotballspillet en hører om som liten, og dermed tror en at det er bedre.

Lenke til kommentar
Noen som vet om det er mulig å laste ned slike "lagpakker" (brukerlagde lag der lagene har ekte navn osv.) og bruke på PES2008 på PS3?

Jepp. Sjekk www.winningelevenblog.com

 

Edit: funket visst ikke å inserte link, så du/dere får bruke ctrl+c og ctrl+v.

 

Har gjort det som stod på den siden, men når jeg putter usb sticken i ps3'en så står det at det ikke er noen filer på den.. Er det en annen måte og overføre filene til ps3'en enn å gå på "bilder" eller "filmer" eller "musikk"? eller er det noe i selve spillet jeg må gå inn på for å legge inn option filen?

Lenke til kommentar
Det jeg egentlig ville ha svar på var om det kommer en ny versjon, eller om patchen skal være det som "redder" ps3 versjonen? Må jo være en grunn til at den er trukket tilbake i mange butikker?

 

Patchen skal begrense denne "slowdownen". Konami har ikkje kommet ut med dato enda.

Kor har du lest at butikkar har trukket spelet tilbake?

Lenke til kommentar
Nei var bare noen på spaceworld sikkert uten peiling som snakka om det med feilen.. men da er vel ikke det samme..

 

Feil og feil. Spelet krever HD-klar TV. Online er det tydelegvis eit stort problem, men det skal vel forhåpentlegvis bli fiksa med patchen som er på veg. Konami har vore ute med beklagelse og forklaring.

Lenke til kommentar
Og den store svakheten til PES 2008 kom ganske kjapt.

 

Ser nå ut til at det ikkje kan veljas dommar. (Eller har eg oversett det?)

 

Jævla irriterande, for dei fleste dommarane er forbanna håplause.

 

Jeg finner heller ikke en plass hvor man kan velge dommer. Som du sier er flesteparten av dommerne håpløse. Gjør egentlig ikke noe at vi ikke kan velge, men herregud.. dommerne blåser jo på alt! :whistle: Jeg blir så frustrert over dommerne at det ender som regel med flere gule kort pluss ett rødt hver kamp nesten. Det går ikke an å takle uten at det andre laget får frispark.

 

Også irriterer det meg når det andre laget har innkast. Da forsvinner plutselig spillerne mine 10-15 meter unna han som kaster og de spillerne som står atme han som kaster. Greit at de ikke dekker opp hver sin mann automatisk, men de trenger jo ikke stikke av.

 

Også synes jeg forsvaret finner på så utrolig mange ting.

Lenke til kommentar
Noen som vet om det er mulig å laste ned slike "lagpakker" (brukerlagde lag der lagene har ekte navn osv.) og bruke på PES2008 på PS3?

Jepp. Sjekk www.winningelevenblog.com

 

Edit: funket visst ikke å inserte link, så du/dere får bruke ctrl+c og ctrl+v.

 

Har gjort det som stod på den siden, men når jeg putter usb sticken i ps3'en så står det at det ikke er noen filer på den.. Er det en annen måte og overføre filene til ps3'en enn å gå på "bilder" eller "filmer" eller "musikk"? eller er det noe i selve spillet jeg må gå inn på for å legge inn option filen?

 

Sorry, aner ikke. Kjøpte spillet på 360'en.

Lenke til kommentar
Har gjort det som stod på den siden, men når jeg putter usb sticken i ps3'en så står det at det ikke er noen filer på den.. Er det en annen måte og overføre filene til ps3'en enn å gå på "bilder" eller "filmer" eller "musikk"? eller er det noe i selve spillet jeg må gå inn på for å legge inn option filen?

 

Du må finne tak i USB-sticken på spillmenyen (med spillmenyen mener jeg Games på XMB, ikke inne i spillet).

Lenke til kommentar

Først og fremst så hater jeg sånne trådere som hva er best av A og B, men likevell klarer jeg ikke å dy meg men må som regel komme med noe friske utsagn. Jeg har sikkert sagt det utrolig mange ganger før men bottom line is... Noen liker brunetter og noen liker blonder og noe sier ja takk begge deler.

 

Dog har jeg ikke prøvd hverken fifa eller pro evo på PS3. Har prøvd de begge på 360 og jeg vill anta att det er ikke så mye forskjell mellom disse to på de to forskjellige konsollene. Eneste jeg har hørt er att de flyter litt bedre på 360 enn PS3.

 

Personlig så liker jeg Pro bedre enn Fifa men jeg skal la være å utdype nærmere om det. Og til bojboy, da har du ikke sett gått etter så Pro Evo 2008 til PS3 på Ebgames igår men for all del det kan ha blitt solgt ut før du kom innom.

Lenke til kommentar
Har gjort det som stod på den siden, men når jeg putter usb sticken i ps3'en så står det at det ikke er noen filer på den.. Er det en annen måte og overføre filene til ps3'en enn å gå på "bilder" eller "filmer" eller "musikk"? eller er det noe i selve spillet jeg må gå inn på for å legge inn option filen?

 

Du må finne tak i USB-sticken på spillmenyen (med spillmenyen mener jeg Games på XMB, ikke inne i spillet).

 

Får beskjed om at det ikke finnes lagret data når jeg prøver det.. USB-sticken er formatert i FAT32, om det skulle ha noe å si?

Lenke til kommentar
Har gjort det som stod på den siden, men når jeg putter usb sticken i ps3'en så står det at det ikke er noen filer på den.. Er det en annen måte og overføre filene til ps3'en enn å gå på "bilder" eller "filmer" eller "musikk"? eller er det noe i selve spillet jeg må gå inn på for å legge inn option filen?

 

Du må finne tak i USB-sticken på spillmenyen (med spillmenyen mener jeg Games på XMB, ikke inne i spillet).

 

Får beskjed om at det ikke finnes lagret data når jeg prøver det.. USB-sticken er formatert i FAT32, om det skulle ha noe å si?

Du må trykke på trekant, så får du opp valg om å vise filene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...