Gå til innhold

FIFA vs PES


Defekt

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om det går greit å importere PES med tanke på multiplayer? Lurer på om jeg skal kjøpe det fra VGP, men lurer på om jeg risikerer noe krøll med regionslås på online-spilling.

 

I tillegg, er det noen forskjell på dette Winning Eleven-fjaset og gode gamle PES? Det er ulike navn på det samme spillet i ulike deler av verden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen som har peiling på det med regionlås? på mitt "norske" warhawk er ikke dette noe problem(det har selvfølgelig ikke noe å si siden det er den europeiske utgaven, men det var bare et eksempel).

 

HAr bestilit NHL fra VGP, noen erfaringer om dette?

 

statusen på bestillingen var shipped på ettermiddagen på mandag, tar det lang tid å få et spill fra Canada? erfaringer?=P

 

Finner ikke PES på vgp eller gamestop(PS3 versjonen). Er det ikke utgitt i Amerika? Og det pleier jo å være pre-order mulighet.

 

 

På forhånd takk!

Endret av Libra1988
Lenke til kommentar
Nei, PES08 var ikke bra på PS2, må si at jeg ble seriøst skuffet. Grafikken er samme som før, spillet er stort sett det samme som før.. jeg elsker pes, men nå ble jeg seriøst skuffet. Får se når jeg kjøper meg ps3 for å spille nå da...håper det blir bedre på PS3.

 

Hvordan vet du det?

Har du spillet?

Lenke til kommentar

På hvilken måte sier det seg selv? det skulle jo være en del forbedringer. Grafikken burde være mye bedre, er vel begrenset hva de klarer på PS2, men på PS3 bør det være STORE forbedringer.

 

Ellers går loadingen raskere nå...

Men menyene er jo rett og slett elendige... uoversiktelig, slikt som det var på de skikkelig gamle fotball spilla?

Lenke til kommentar
På hvilken måte sier det seg selv? det skulle jo være en del forbedringer. Grafikken burde være mye bedre, er vel begrenset hva de klarer på PS2, men på PS3 bør det være STORE forbedringer.

 

Ellers går loadingen raskere nå...

Men menyene er jo rett og slett elendige... uoversiktelig, slikt som det var på de skikkelig gamle fotball spilla?

 

Spelet er bortimot perfekt, og da blir det ikkje store forandringane på eit PS2-spel.

Forventa du at grafikken skulle bli betre frå PES 6 til PES 2008? Kvifor, i så fall?

 

Menyane bryr eg meg fint lite om.

Lenke til kommentar
Fanboy?

 

Menyene er elendige

Gamplayet er lite forbedret

Grafikken på PES er jo relativt dårlig da. Hadde håpet på at det kunne se ok ut på min 40" TV. Noe det overhode ikke gjør. :S

 

 

Menyene er elendige - so what?

 

Gamplayet er lite forbedret - som forventa

 

Grafikken på PES er jo relativt dårlig da. - det er den slettes ikkje. Betre enn på FIFA.

 

Hadde håpet på at det kunne se ok ut på min 40" TV. - kjøp deg ein mindre TV med betre bilete.

Lenke til kommentar

Vargaz:

 

har ikke pes08 release 25. okt? virker som det kommer først til europa, tar jeg feil nå? Men jeg ser det ikke på noen utenlandske sider.

 

PS2 spilla yter maks nå, kan ikke forvente store forbedringer.. Dessuten trenger ikke PES store forandringer mnår det kommer til gameplayet, bare detlajene som mangler.

Lenke til kommentar

Dommerne kunne de forbedret på i alle fall, tror release er 25.okt ja... men det gjør jo ingenting når man kjenner de riktige folkene. Har hatt PES08 siden Søndag. Dommerne er jo latterlige i forhold til hva EA klarer med dommerne i FIFA. De har i alle fall fjernet cutback "buggen" såvidt jeg har klart å merke.

Lenke til kommentar
Dommerne kunne de forbedret på i alle fall, tror release er 25.okt ja... men det gjør jo ingenting når man kjenner de riktige folkene. Har hatt PES08 siden Søndag. Dommerne er jo latterlige i forhold til hva EA klarer med dommerne i FIFA. De har i alle fall fjernet cutback "buggen" såvidt jeg har klart å merke.

 

Ta den dommaren som passar til dine behov. Reknar med at du fortsatt har den samme gjengen du kan velje mellom?

Lenke til kommentar

Passer mine behov? antar at man ikke kan velge dommer online? synes det blir regelrett latterlig at man har muligheten til å velge dommer. Dommeren skal være god uansett, blir sliten av å spille pes med så dritt dårlig dømming. Men dere får vel se dere også når dere får testet det selv. Passer mine behov du liksom, blir for dumt at alle andre skal rette seg etter mine behov.

Lenke til kommentar
Dommerne kunne de forbedret på i alle fall, tror release er 25.okt ja... men det gjør jo ingenting når man kjenner de riktige folkene. Har hatt PES08 siden Søndag. Dommerne er jo latterlige i forhold til hva EA klarer med dommerne i FIFA. De har i alle fall fjernet cutback "buggen" såvidt jeg har klart å merke.

 

Ja, men dette er detaljer. ser frem mot PS3 versjonen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...