runela Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Skal ikke denne strømforsyningen la viftene gå i noen sekunder etter pc har slått seg av? I værtfall gjorde den forje blå det som jeg hadde før, men fikk ny siden den røyk. Men har fått en svart en denne gangen og den blir bare en rar lyd av i stede for at viftene går, denne går vell også etter kort tid kan jeg tenke meg? Endret 26. september 2007 av Zx45 Lenke til kommentar
runela Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Ingen her som kan svare meg om viftene til den sorte psu også skal gå i noen minutter etter pc er avslått? Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 (endret) jeg har samme problem som deg. har sendt min til retur! når jeg har slått av PC-en så er den en rar lyd... Endret 30. september 2007 av anderenlee Lenke til kommentar
Jwp Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Ingen her som kan svare meg om viftene til den sorte psu også skal gå i noen minutter etter pc er avslått? 9605488[/snapback] De skal gå en stund etter den er slått av. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Mine begynte og gå hele tiden.. Men da fikk jeg ikke på PC-en = defekt psu. Har fått pengene tilbake nå. Lenke til kommentar
runela Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 hmm lurer på om jeg skal sende den inn og kreve og få skiftet til OCZ StealthXStream 600 Watt. Lenke til kommentar
Wibla Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 God plan.. disse hiper psuene har en tendens til å si poof Lenke til kommentar
runela Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 God plan.. disse hiper psuene har en tendens til å si poof 9606476[/snapback] Jupp, siden det er den andre min som kommer til og si "poof" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå