The Ghost Skrevet 14. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2007 Tenker på at extreme kosrtet ser fysisk større ut en ATX standaren da den er på 30x24.4cm, men det kan se ut som om det er 30x26-28cm istendenfor ...... Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 14. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2007 Ja, det er helt klart større. Det er bare å se på hullene som skal korrespondere med ATX-standarden. Workstation-kort er vel ofte i denne størrelsen. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 stod nå at det var 9stk på lager av Maximus formula SE hos komplett så ejg kjøpte en nå er det 8stk Kjøpte også emd 2stk 2900Pro så nå håper jeg at jeg får solgt 8800gtx kortet mitt ellers blir jeg blakk Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Gah! Nå er jeg veldig usikker på hva jeg skal gjøre. Det viser seg nemlig at dette kortet har problemer med å kjøre 4x1GB RAM skikkelig. Mange får visstnok BSOD selv uten noen form for overklokk. Dette kan jo selvfølgelig forbedre seg, men det er en risk å ta, spesielt med et så dyrt hovedkort. Lenke til kommentar
Øl_Mariachi Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 Argh - jeg som skal kjøre 4x2GB på dette kortet tenkte jeg.. Har du lenke til de som har problemer? Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 15. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Er en del interessant lesning her: http://www.clunk.org.uk/forums/showthread....=124&page=9 og her: http://www.xtremesystems.org/forums/showthread.php?t=160945 Generelt sett ser det ut som et ekstremt problemladet hovedkort for øyeblikket. Greit at sånt kan bedre seg over tid med nye bios-utgaver, men jeg liker ikke å være betatester for Asus. Enkle ting som at 4 minnebrikker fungerer bør være ok "out of the box", mener nå jeg. Selv mitt gamle 975x-hovedkort har ingen problemer med 4x1GB. Akkurat heller jeg mot å heller spare litt penger og kjøpe et Abit IP35 Pro. Dette ser ut til å være et velfungerende kort med svært lite problemer. Men jeg er fortsatt veldig usikker. Endret 15. oktober 2007 av Pennywise Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 17. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 noen som fått koret og har funnet noen bugs ? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 17. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 Henta det på posten nå akkurat, men finner ikke data kabelen til kamera Har ikke fått testet det, men pennywise om du laster ned manualet til HK så finner du en liaste over hvilke brikker som støttes å kjøre 4 stykk av samtidig og hvilken hastighet ..... Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 17. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2007 Jeg ga opp hele X38-idéen og gikk for P35 i form av et Abit IP35 Pro. Ikke bare sparte jeg 700 kroner, men jeg får også et "velprøvd" hovedkort som har hatt tid til å modne seg i form av biosoppdateringer. Får se om det ikke kommer noen bedre X38-kort etter hvert som det får litt modningstid på seg som kan interessere meg. Lenke til kommentar
sjurtf Skrevet 18. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg gleder meg til dette da skal det oppgraderes hk, psu, grafikkort og cpu Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 18. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2007 Har nå fått Asus Maximus Formula SE i hus. Gleder meg til å få ram'en og kabinettet (eneste jeg mangler nå, kommer nok uti neste uke)... Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 18. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2007 Kan vel komme med noen bilder som *host-host* bare er av HK Lenke til kommentar
andylove Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2007 Shit ass! Det var et svæært sweet oppsett. Hva scorer du i 3DMark06 med det der? Og hvor mye har du påkostet maskina i denne omgangen? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 18. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2007 ikke mer enn 5725,- inkl frakt Men jeg får ikke 3Dmark06 til å funke så jeg vet ikke ennå og sitter på "server" CPU nå, og det er ikke mye futt i en Pentium D 820 ! Lenke til kommentar
andylove Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) ikke mer enn 5725,- inkl frakt Men jeg får ikke 3Dmark06 til å funke så jeg vet ikke ennå og sitter på "server" CPU nå, og det er ikke mye futt i en Pentium D 820 ! HAHA! Såpass Trodde du hadde kvalitetskomponenter? Og hvorfor funker ikke 3DMark06 hos deg? Spørsmål bare: kan man kjøre dualview på CF? Endret 18. oktober 2007 av andylove Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 18. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2007 Hvilke skjermkort er det du har der Ghost ? Lenke til kommentar
andylove Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2007 Hvilke skjermkort er det du har der Ghost ? Det står på... ATI 2900HD pro Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 18. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2007 Beklager, så størrelsen på bildet, så orket ikke vente på at det skulle åpne seg... Tenkte meg de samme korta selv... Men tror kanskje jeg venter til 3850 og 3870 (?) Lenke til kommentar
andylove Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2007 Beklager, så størrelsen på bildet, så orket ikke vente på at det skulle åpne seg...Tenkte meg de samme korta selv... Men tror kanskje jeg venter til 3850 og 3870 (?) Hva er det du venter på? Skjønte ikke helt de tallene der. Har du ISDN eller? hehe... tok meg 2 sec å åpne bildene Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 18. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 18. oktober 2007 Nja, har en noe ustabil telenor linje De tallene er de nye navnene på ATI sine nye kort (som før het 2950PRO og XT). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå