Øl_Mariachi Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Her har vi en som har testet Maximus Formula opp mot Blitz Formula i hvert fall. Virker ikke så verst, med tanke på at blitzkortet er et av de bedre P35 kortene på markedet.. Tror dette kan bli bra jeg Lenke til kommentar
andylove Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 Her har vi en som har testet Maximus Formula opp mot Blitz Formula i hvert fall. Virker ikke så verst, med tanke på at blitzkortet er et av de bedre P35 kortene på markedet.. Tror dette kan bli bra jeg 9630408[/snapback] Det tror jeg også! Blir spennende å se hva DDR3 gjør i forhold til OC. Selv om dette ikke kommer på Formula kortene, så virker X38 som et svært spennende brikkesett. Likte mulighetene for Maximus kortet. Gjenstår bare å se hva som skjer når de norske OC gutta setter i gang søken for ny WR. Har en mistanke om at det er et X38 kort (kanskje ASUS sitt) som skal til for det! Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hey - ser ut som S.T.A.L.K.E.R. kommer med som bundle - bonus. http://forums.hardwarezone.com/showthread....36&page=2&pp=15 Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Her har vi en som har testet Maximus Formula opp mot Blitz Formula i hvert fall. Virker ikke så verst, med tanke på at blitzkortet er et av de bedre P35 kortene på markedet.. Tror dette kan bli bra jeg 9630408[/snapback] Det tror jeg også! Blir spennende å se hva DDR3 gjør i forhold til OC. Selv om dette ikke kommer på Formula kortene, så virker X38 som et svært spennende brikkesett. Likte mulighetene for Maximus kortet. Gjenstår bare å se hva som skjer når de norske OC gutta setter i gang søken for ny WR. Har en mistanke om at det er et X38 kort (kanskje ASUS sitt) som skal til for det! 9630613[/snapback] Hvorfor vente på de norske OC gutta? Når K|nc allerede har record med Maximus http://www.futuremark.com/community/halloffame/ Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Jaja, nå blir det spennende og se om Psdata faktisk får disse inn i morgen som de "lovte". Hvis det stemmer spørs det om jeg klarer å holde tilbake mye lengre. Q6600'en står på skrivebordet og skriker "test meeeeg!" Lenke til kommentar
Hugo_Hardnuts Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Edit: feilpost deluxe... Endret 5. oktober 2007 av Hugo_Hardnuts Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 (endret) Lagerstatus Lager: Forsinket (10/7/2007) Æsj... Jaja, det var vel ikke annet å forvente. Enda litt mer venting, da. Endret 5. oktober 2007 av Pennywise Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Komplett har vel satt opp 12.10 sist gang jeg sjekka - amentio hadde 05.10 på det tidligste men man kan vel ikke forvente annet enn at samtlige får inn kortet sånn nogenlunde likt? Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Komplett har vel satt opp 12.10 sist gang jeg sjekka - amentio hadde 05.10 på det tidligste men man kan vel ikke forvente annet enn at samtlige får inn kortet sånn nogenlunde likt? 9640349[/snapback] Amentio speiler lagret til Psdata, blant mange andre, så de vil få inn produktet samtidig, ja. Men men, har man ventet så lenge klarer man alltid å vente litt til. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Samme tilfelle her Pennywise. Q6600, HX620W + hdd'er står her i en fin eske. Skal kjøpe Maximus Lenke til kommentar
andylove Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2007 Har dere fått kortene dere i dag, eller? Legg gjerne opp egne bilde av kortene samt HW som skal knyttes til. Lurer litt på hva slags RAM dere velger å kjøre med. Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Kortet står nå som "på lager" hos SHG.no. Jeg er ekstremt fristet til å bestille, men jeg tror jeg velger å vente til noen av de "gode gamle" får dem inn. SHG har også fått de andre Asus X38-kortene, så det bør vel bare være snakk om dager før de norske også får dem. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Jeg fant maaaaasse bilder http://www.teamnexgen.org/forum/hardware-d...otherboard.html EDIT: Selvom det ikke er et diggbart Asus kort, så er det et diggbart x38 kort Endret 10. oktober 2007 av WheelMan Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 Jeg har i alle fall bestilt Formula SE på komplett (pluss endel annet) - ser at de enda ikke har fått inn kortet. Kommer fredag står det. SHG har dette kortet inne allerede nå. Off - håper virkelig komplett får sendt ivei pakka kjapt, jeg er virkelig lei av å vente! Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 12. oktober 2007 Del Skrevet 12. oktober 2007 (endret) Da jeg tok min daglige runde for å sjekke om det var kommet på lager noen plasser, merket jeg meg at Netshop hadde 1stk på fjernlager. Jeg la da fort inn en ordre, men jeg ser nå at det står med rød dato på ordrestatusen, så da va jeg vel kanskje for sen? Jeg får la ordren "henge" til mandag iallfall, for å se hva som skjer videre. SHG tror jeg er smart å holde seg unna for øyeblikket da de har lagerstreik. Veldig bra timing! Det merkelige er jo at Komplett fortsatt står med "11-50 på lager" i prisguiden. Endret 12. oktober 2007 av Pennywise Lenke til kommentar
Exentler Skrevet 13. oktober 2007 Del Skrevet 13. oktober 2007 http://www.clunk.org.uk/forums/showthread.php?t=124 her er det mass bilder +++ Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) Fant denne siden via Google Takker for bildene, men kan noen si meg den store forskjellen mellom Maxiumus formula SE og Maxiumus extreme ? vr-zone har en test av Formula SE ! Blir veldig frista på et Extrme jeg nå, spørs bare når det kommer til landet Men her har dere noen bilder dere kan bruke i førsteposten: Formula SE: Extreme: Endret 14. oktober 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Maximus Extreme er et DDR3-kort, mens Maximus Formula og Formula SE er DDR2. SE kommer med Fusion-vannblokka, som er eneste forskjell på de to. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 (endret) men extreme ser jo litt mer grom ut også om du ser på de bildene ser det ut som om extreme 2-4cm lengre i bredden ..... Endret 14. oktober 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg mente eneste forskjell på SE og ikke-SE Formula var vannblokka. Hva forskjellen på Maximus Extreme er utover DDR3-støtte er noe uvisst. Men som du ser har det et ekstra PCI-E 16x-spor. DDR3 er absolutt helt uakuelt for min del enda da prisene er avsindig høye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå