Krabba Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 jeg har alltid lurt på om det går ann å bruke 2 stk gamepad av sammekaliber på samme pcen... vil dette kræsje? eller vil det funke fint ? hovedårsaken til dette er at jeg kjører tv out på emulatorer, er litt kjipt med 2player på samme tastatur! dette er gamepad'ene jeg har tenkt å kjøpe: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...26&GrpID=1&s=pl på forhånd takk! Lenke til kommentar
andreash Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Jepps, det går glimrende. Har brukt det selv. Lenke til kommentar
Krabba Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 takk for svaret! skal bli artig å fyre opp nintendo emulatoren! Lenke til kommentar
Krabba Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2003 Har kjøpt 2stk wingman precision usb. De var bokstavligtalt plug and play. (ingen drivere, bare å plugge i og de funker med en gang (samme som creative muvo mp3spiller)) Spiller nå nintendo, super nintendo og alle andre emulatorer på tven via tv out på gf4'ern Funker som bare det. slipper all den blåsinga i spillet og maskinen! + at man laster bare ned de spilla man vil ha :wink: Anbefaler på det sterkeste å gjøre det samme. Lenke til kommentar
Krabba Skrevet 14. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2003 2player er kwelt Super mario world holder enda koken! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå