Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

aprilia rs tuno modding

brembo

Anbefalte innlegg

hei skal og kjøpe meg en aprilia rs 50 tuno til helga etter slik jeg har fattet det er det bare utsene som er ulikt fra en vanlig rs 50 så lurte jeg på omdet er mulig og sette giret fra en rs125 rett inn i den orginale girkassa?:dribble:

så fall tror dere det blir mye toppfart da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Om det hadde vært fysisk mylig så ville den blitt for tungdrevet for motoren. Den hadde akset som en skadeskutt hund, og sannysynligvis ikke i det hele tatt på de tyngste girene.

9577714[/snapback]

det trur e og. hvorfor vill du gjøre det brembo? det holder da å dreve om, original girkassa tåler da en del den, så du trenger ikke skifte av den grunn.

Lenke til kommentar
Om det hadde vært fysisk mylig så ville den blitt for tungdrevet for motoren. Den hadde akset som en skadeskutt hund, og sannysynligvis ikke i det hele tatt på de tyngste girene.

9577714[/snapback]

det trur e og. hvorfor vill du gjøre det brembo? det holder da å dreve om, original girkassa tåler da en del den, så du trenger ikke skifte av den grunn.

9577724[/snapback]

hadde tenkt til og trimme den da for og få mest mulig toppfart ut av sykkelen(bygge en av norges raskeste mopeder:P)

men hvis jeg skal dreve denn omm i giret så hva er best da store eller små drev?

Lenke til kommentar
Hvorfor det?

9580747[/snapback]

hvorfor hva?

9582920[/snapback]

hvorfor det?

9583238[/snapback]

fordi tro hvor digg det har vært alle står dær og snakker om at deres mopeder går så fort siden di topper 130 max så sier jeg bare jaja min går nå i 140-150 så nekter alle for det til vi har kjørt race :dribble:

Lenke til kommentar

Glem det du planlegger her trådstarter. Kommer ikke til å funke.

Jeg har selv en Aprilia RS Tuono, og jeg syns denne sykkelen er veldig fin og god å kjøre. Har uplombert orginalanlegg, og jeg har hatt den opp i 90+ på speedo. Så den går godt ;)

Men skift drevet, 11_47 er alt for lett, og blir fort lei av giringa etterhvert. 13_47 funker knall ;)

Lenke til kommentar
Glem det du planlegger her trådstarter. Kommer ikke til å funke.

Jeg har selv en Aprilia RS Tuono, og jeg syns denne sykkelen er veldig fin og god å kjøre. Har uplombert orginalanlegg, og jeg har hatt den opp i 90+ på speedo. Så den går godt ;)

Men skift drevet, 11_47 er alt for lett, og blir fort lei av giringa etterhvert. 13_47 funker knall ;)

9591029[/snapback]

ja ok takk:D mene du så har une vet du om det er samme delene som på en vali rs?

Lenke til kommentar

Alt teknisk er forskjellig fra RS50 og 125-versjonen. Derfor kan du bare glemme planene dine.

Ta en tur på www.speedoptions.no og kikk litt i kategorien for aprilia rs 50. Det er lik motor i tuono som i den, så du vil finne en del trim som passer til din sykkel der inne.

Lenke til kommentar
Alt teknisk er forskjellig fra RS50 og 125-versjonen. Derfor kan du bare glemme planene dine.

Ta en tur på www.speedoptions.no og kikk litt i kategorien for aprilia rs 50. Det er lik motor i tuono som i den, så du vil finne en del trim som passer til din sykkel der inne.

9604751[/snapback]

takk :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...