brembo Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 hei skal og kjøpe meg en aprilia rs 50 tuno til helga etter slik jeg har fattet det er det bare utsene som er ulikt fra en vanlig rs 50 så lurte jeg på omdet er mulig og sette giret fra en rs125 rett inn i den orginale girkassa? så fall tror dere det blir mye toppfart da? Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Hei. Nei, det vil ikke gå. Ta ut plombene og du har en toppfart på 80-90km/t, det holder for deg. Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Om det hadde vært fysisk mylig så ville den blitt for tungdrevet for motoren. Den hadde akset som en skadeskutt hund, og sannysynligvis ikke i det hele tatt på de tyngste girene. Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Om det hadde vært fysisk mylig så ville den blitt for tungdrevet for motoren. Den hadde akset som en skadeskutt hund, og sannysynligvis ikke i det hele tatt på de tyngste girene. 9577714[/snapback] det trur e og. hvorfor vill du gjøre det brembo? det holder da å dreve om, original girkassa tåler da en del den, så du trenger ikke skifte av den grunn. Lenke til kommentar
brembo Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Om det hadde vært fysisk mylig så ville den blitt for tungdrevet for motoren. Den hadde akset som en skadeskutt hund, og sannysynligvis ikke i det hele tatt på de tyngste girene. 9577714[/snapback] det trur e og. hvorfor vill du gjøre det brembo? det holder da å dreve om, original girkassa tåler da en del den, så du trenger ikke skifte av den grunn. 9577724[/snapback] hadde tenkt til og trimme den da for og få mest mulig toppfart ut av sykkelen(bygge en av norges raskeste mopeder:P) men hvis jeg skal dreve denn omm i giret så hva er best da store eller små drev? Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Større foran og mindre bak for økt toppfart Mindre foran og større bak for økt aks Lenke til kommentar
brembo Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Større foran og mindre bak for økt toppfartMindre foran og større bak for økt aks 9579734[/snapback] ja det vet jeg men jeg mener inni gir kassa? man før jo kjøpt nu drev inni giret og på mc-deler.no Lenke til kommentar
brembo Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Hvorfor det? 9580747[/snapback] hvorfor hva? Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Hvorfor det? 9580747[/snapback] hvorfor hva? 9582920[/snapback] hvorfor det? Lenke til kommentar
brembo Skrevet 27. september 2007 Forfatter Del Skrevet 27. september 2007 Hvorfor det? 9580747[/snapback] hvorfor hva? 9582920[/snapback] hvorfor det? 9583238[/snapback] fordi tro hvor digg det har vært alle står dær og snakker om at deres mopeder går så fort siden di topper 130 max så sier jeg bare jaja min går nå i 140-150 så nekter alle for det til vi har kjørt race Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Glem det du planlegger her trådstarter. Kommer ikke til å funke. Jeg har selv en Aprilia RS Tuono, og jeg syns denne sykkelen er veldig fin og god å kjøre. Har uplombert orginalanlegg, og jeg har hatt den opp i 90+ på speedo. Så den går godt Men skift drevet, 11_47 er alt for lett, og blir fort lei av giringa etterhvert. 13_47 funker knall Lenke til kommentar
brembo Skrevet 29. september 2007 Forfatter Del Skrevet 29. september 2007 Glem det du planlegger her trådstarter. Kommer ikke til å funke. Jeg har selv en Aprilia RS Tuono, og jeg syns denne sykkelen er veldig fin og god å kjøre. Har uplombert orginalanlegg, og jeg har hatt den opp i 90+ på speedo. Så den går godt Men skift drevet, 11_47 er alt for lett, og blir fort lei av giringa etterhvert. 13_47 funker knall 9591029[/snapback] ja ok takk:D mene du så har une vet du om det er samme delene som på en vali rs? Lenke til kommentar
HondaOlav Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Samme motor i vanlig RS som i touno-modellen ja.. Am6 Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 30. september 2007 Del Skrevet 30. september 2007 Alt teknisk er forskjellig fra RS50 og 125-versjonen. Derfor kan du bare glemme planene dine. Ta en tur på www.speedoptions.no og kikk litt i kategorien for aprilia rs 50. Det er lik motor i tuono som i den, så du vil finne en del trim som passer til din sykkel der inne. Lenke til kommentar
brembo Skrevet 30. september 2007 Forfatter Del Skrevet 30. september 2007 Alt teknisk er forskjellig fra RS50 og 125-versjonen. Derfor kan du bare glemme planene dine. Ta en tur på www.speedoptions.no og kikk litt i kategorien for aprilia rs 50. Det er lik motor i tuono som i den, så du vil finne en del trim som passer til din sykkel der inne. 9604751[/snapback] takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå