Jlona Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Hei! Jeg kjøpte meg akkurat ny data med vista og hele pakka, men det er noe som irriterer meg. Jeg får en irriterende melding om at det ike er mer minne igjen nå jeg prøver å flytte filer, dette skjer som regel ganske langt ut i prosessen. Prøvd å google det men fant ikke noe. Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Kor mykje minne har du på PC-en? Minimum minne/ram på PC-en når den kjøyre vista er 1GB og det er anbefalt 2 GB mine. Lenke til kommentar
Jlona Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Kor mykje minne har du på PC-en? Minimum minne/ram på PC-en når den kjøyre vista er 1GB og det er anbefalt 2 GB mine. 9577763[/snapback] Har 2gb så det skulle ikke være noe problem. Endret 26. september 2007 av Jlona Lenke til kommentar
dravisher Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Problemet diskuteres også her. Det virker som om det er en bug i explorer som bruker opp minneadresser. Man slipper vel unna problemet hvis man går for 64-bit, men det blir vel (forhåpentligvis) fikset i en patch eller i SP1. Kopiering i Vista er jo ofte helt forferdelig treigt uansett, så det kan være en ide å bruke f.eks. total commander e.l. for de større kopieringsoppgavene. Rimelig tragisk men slik er det. Endret 26. september 2007 av dravisher Lenke til kommentar
Jlona Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Blargh, jaja da får jeg gjøre som forklart i den tråden da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå