Entity extraction Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Satte meg til for å se piloten av Journeyman i går. Den handler om en Journalist som plutselig opplever rifter i tiden. Han reiser helt uanmeldt tilbake i tiden, og kan oppsøke seg selv og sine. Han får hint om noe han skal gjøre, og må finne ut hva og hvorfor. Fra tid til annen får han små hint av tidligere kjærester som ydeligvis også opplever rifter i tiden. Samtidig sliter han med overbevise kone og venner om hva som skjer. Kona opplever hans "rifter" som at han plutselig er borte i noen dager. Denne serien har potensiale, gleder meg til fortsettelsen Endret 4. desember 2007 av b@rgen Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 ja, helt grei serie. Likte slutten, når han fant en vei og bevise til dama si at han ikke var helt gærn. også er det forresten hovedpersonen i journeyman han som spiller i rome. Kevin McKidd lucius verenus fyren, utrolig bra skuespiller. Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 dæven, i dag var journeyman episoden skikkelig bra. Jævla spennede serie og hovedskuespiller gjør en fantastisk jobb. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2007 er visst bare du og jeg som digger serien GullApe Episode 2 var kanon bra.! Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Det er jævla rart, serien er jo helt fabelaktig. Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 (endret) Serien har potensiale synes jeg.. Men er enda ikke helt overbevist om den kan klassifiseres som "konge" enda, hehe.. Jeg tipper de seriene av events tilslutt fører til at Dan treffer Livia i nåtiden.. Dan må bare endre en del på fortiden for at det skal skje. Endret 4. oktober 2007 av Dune1982 Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 da ser jeg disse 2 i kveld! Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 11. oktober 2007 Del Skrevet 11. oktober 2007 har nå sett de 3 første, og dett falt i smak. Han traveleren, som spilte i Rome, synes jeg er en meget bra skuespiller. Hvem er det som får de til å "travelle", og hvorfor? Er de fra fremtiden? Hvorfor skal de redde disse spesifikke folkene? Og hvorfor er det "umulig" å redde andre? Tidsreiser har alltid fasinert meg. Lenke til kommentar
TrulsHE Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg var skeptisk, men dette falt faktisk i smak. Syns det er kult å være helt forvirret og ikke skjønne hva som skjer. Dette var fascinerende. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Elsket Journeyman fra første episode. Minner meg om en blanding Day Break, The Time Travelers Wife og litt egenartet. Funker helt supert. Spesielt introsangen er veldig god. Er for øyeblikket mest interresert i å vite mer (mye mer) om eksen hans og hennes historie. Samt selvsagt, fra forrige episode: hvorfor han plutselig fikk en telefon fra nåtiden når han var i fortiden... Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Begynner å komme seg nå.. Likte episode 7 meget godt. Nå som Livia faktisk får muligheten til å gå fram i tid til Dan`s nåtid-situasjon, kan dette bli meget interessant fremover.. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 12. november 2007 Forfatter Del Skrevet 12. november 2007 (endret) digger denne serien mer og mer jeg. Var et vilt bra øyeblikk når sønnen sa "it`s ok, i know about your magic" Endret 12. november 2007 av vetle Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Journeyman blir jo bare bedre og bedre! Nettet snører seg virkelig sammen nå... Lenke til kommentar
ZanZel Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Utrolig bra serie dette!! Synd det er trøbbel på gang, det er visstnok flere ferdiginnspilte episoder igjen, men NBC har sagt at de ikke kommer til å vise dem. Synes det er rart siden man skulle jo nesten tro at de ville vise ferdige produksjoner spesiellt nå som det er streik.. Les selv her: Link Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Den streiken er kjip... hater å vente lenge på nye episoder av kongeserier som denne. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 Bra serie, blei ikkje heilfrelst men. Men skal gje den ein sjanse, har sett dei 4 første no. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 2. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2007 woah episode 10 var villt bra. Tar helt av denne serien jo! Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 woah episode 10 var villt bra. Tar helt av denne serien jo! jupp, håra reisa seg for meg når broren så Lydia i heisen. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Spoilertags, please folkens. Viss ikkje må trådstarter opplyse det i overskriften. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Spoilertags, please folkens. Viss ikkje må trådstarter opplyse det i overskriften. Har lagt det til i emnebeskrivelse slik at vi 4 som ser journeyman kan skrive hva vi vil Endret 4. desember 2007 av b@rgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå