ikjell Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Har flere steder lest om hvor vanskelig det kan være å få festet kjølerne til socketen. Er det da en idé å sette inn CPU og feste på kjøler før jeg monterer fast hovedkortet?? Da er det jo enklere å komme til osv. (...for så å sette viften på kjøleren når hovedkortet er festet) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Joda, kjøleren kan godt monteres før du setter inn hovedkortet. Ta gjerne RAM'en i samme slengen. Hva slags socket er det du har? Lenke til kommentar
ikjell Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 Har, dvs. får straks Socket A (MSI KT4-ULTRA FISR). Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 gjør alltid det, det er smart, setter inn ramen også når jeg først er i gang, så kjører jeg allt inn i kassa Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 (...for så å sette viften på kjøleren når hovedkortet er festet) Hvorfor ikke ta vifta i samme slengen? Og RAMen Lenke til kommentar
ikjell Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 Vifta er stor og tung (Thermaltake Volcano 9 CoolMod) og lett å feste på kjøleren i etterkant! Samt at det er en haug med ledninger til LED'ene å holde styr på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå