magnus85 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Har gått til anskaffelse av en SE T650 og er så og si veldig fornøyd utenom nettopp dette at jeg kommer borti internett knappen som ligger tett ved "tilbake" tasten en 10-12 ganger om dagen.. Egentlig et irritasjonsmoment, er det mulig og deaktivere\forandre dette knappetrykket til og utføre en evt annen kommando? Magnus Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Leter etter samme svar. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg har bare funnet en løsning. Opprett en ny internettinstilling som ikke fungerer og bruk den som standard. Da vil den prøve å kople til i ett sekund og gå tilbake uten noe ekstra utgifter Lenke til kommentar
HaraldCL Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg har bare funnet en løsning. Opprett en ny internettinstilling som ikke fungerer og bruk den som standard. Da vil den prøve å kople til i ett sekund og gå tilbake uten noe ekstra utgifter 9577339[/snapback] Det trenger ikke engang være standard. Bare gå inn på: Innstillinger -> Kommunikasjon -> Internett-innstillinger ->internett-profiler. Gå til den profilen som er standard, trykk Mer -> Avansert -> Endre startside og sett den til å være tom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå