[DA]Ulven Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Ok jeg er da [DA]Wolf (Ulven) klanleder av en ganske ny klan som heter Direct Action.... Den har ikke vært oppe mer en 2mnd siden oktober.... Jeg fikk mange gode medlemmer men gjorde en feil, mesteparten er amerikanske.... dette skal rettes på og jeg søker etter mange norske Raven Shield spiller som kunne tenke seg og være med i en veldig god systematisert klan. Klanen består til slutt av Norske og Svenske spillere... det blir mye laddering og turneringer.... Sjekk oss ut i det minste og prøv og overse amerikanerne denne gangen www.daction.net Jeg og Frehley (nest leder fra sverige) håper på minst 10 medlemmer fra norge og sverige og kan love mye morro.... siden vil bli konvertert til vår språk Snakkast interisert ta kontakt med meg på ICQ 124870637 eller mail [email protected] alle medlemmer får egen @daction forward... ikke at det lokker men kult er det vel (litt da kansje.... hehe) Lenke til kommentar
kickass Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 hmmm.....kanskje det du men det må bli etter tentamnene og eksamnene...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå