Gjest Slettet+19283741 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Yey! Av en eller annen merkelig grunn så ble xbox live kontoen min åpnet igjen etter at jeg snakket med en hyggelig dame hos support Har prøvd å åpne den 5-6 ganger uten å få det til før nå Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Hvorfor ble den i hele tatt stengt? Siden du brukte 5-6 forsøk på å åpne den...... grats uansett Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Hvorfor ble den i hele tatt stengt? Siden du brukte 5-6 forsøk på å åpne den...... grats uansett 9577275[/snapback] Den ble stengt fordi jeg avsluttet kredittkortet mitt. Etter en mnd tid ble den automatisk stengt, og jeg har prøvd å åpne den hos kundesupport (både norsk, svensk og engelsk) mange ganger uten at det har hjulpet. Når jeg prøvde å logge meg inn på kontoen i går kveld så klarte jeg å logge meg inn som silver bruker Spør du meg burde ms automatisk gjøre den om til en silver bruker i stedet for å sperre en bruker! Endret 26. september 2007 av Slettet+19283741 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå