Villanden Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 26. september er akkurat 14 dager siden jeg kjøpte en Acer Aspire 7520G på en butikk her i byen. Jeg har brukt den, vært innom med den etter ei uke for å klage på dårlig ytelse, var et problem med en innstilling på skjermkort driveren. Lurte på om jeg kan angre og få pengene tilbake? Grunn: Jeg føler jeg ble snytt. Jeg gjorde dårlig research og betalte 12.000 kr for blandt annet et 256 mb 8400M Gs skjermkort. Fyren fikk meg til å tro at maskina var et monster, men dette kortet er dobbelt så dårlig som 8600M kortet som ligger i HP dv9575 som man får på Elkjøp i byen for ytterligere 300 kr. Da kr 12.499. Har jeg noen rettigheter som jeg kan bruke her? Har fortsatt esken, papirene og kvitteringen. Vennligst svar hurtig, må eventuellt levere den når jeg står opp imorgen. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Nei du kan ikke angre på maskinen når den er kjøpt i en vanlig butikk. Du kan eventuelt pårope en mangel, om du mener at selger har sagt denne har egenskaper den ikke har. Men akkurat det med grafikkortet høres mer ut som en misforståelse hos deg enn dette dessverre. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 26. september er akkurat 14 dager siden jeg kjøpte en Acer Aspire 7520G på en butikk her i byen. Jeg har brukt den, vært innom med den etter ei uke for å klage på dårlig ytelse, var et problem med en innstilling på skjermkort driveren. Lurte på om jeg kan angre og få pengene tilbake? Grunn: Jeg føler jeg ble snytt. Jeg gjorde dårlig research og betalte 12.000 kr for blandt annet et 256 mb 8400M Gs skjermkort. Fyren fikk meg til å tro at maskina var et monster, men dette kortet er dobbelt så dårlig som 8600M kortet som ligger i HP dv9575 som man får på Elkjøp i byen for ytterligere 300 kr. Da kr 12.499. Har jeg noen rettigheter som jeg kan bruke her? Har fortsatt esken, papirene og kvitteringen. Vennligst svar hurtig, må eventuellt levere den når jeg står opp imorgen. På forhånd takk. 9577247[/snapback] Nope,ingen angrefrist ved kjøp i butikk...og som du sier selv : DU gjorde dårlig research... Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Spør om du kan bytte den til en annen maskin. Da har selvsagt butikken det problemet at den står igjen med en brukt, men det er lov å prøve. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 Ok. Takker for svar.. Får bare prøve å selge denne da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå