Gå til innhold

Halo3 (multiplayer LIVE)

dudley.no

Anbefalte innlegg

ble ferdig med Halo3 for 1 time siden,spilte på normal.

har testa MP på LIVE og det irriterer meg grenseløst at jeg ikke kan spille de mappa som jeg liker feks higher ground,valhalla osv via matchmaker?

Alt ser ut til å gå på random....irriterende.

prøvde å finne romm via big battle team men zero treff.

Bruksannvisningen er også veldig sparsom på opplysninger........

Spilte mye halo2 via xlink/system link på gamle xbox og kunne der velge akkurat de mappa jeg ville spille.......nedturen til LIVE var megastor.

Noen som har tips så jeg får testa nevnte maps via matchmaker? (ikke custom)

Endret av dudley.no
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+19283741

Jeg er ikke helt sikker på om jeg tolker deg rett, men du vil at du skal selv kunne velge map å spille gjennom matchmaking? I så fall er dette ikke noe som eksisterte i halo 2. I custom games kan du alltids velge map hvis du starter gamet eller er party leader.

Lenke til kommentar

Ehm.. Tror vi ikke snakker om samme saken her. La meg rette meg selv: Matchmaker bruker du for og spille over Live med random mennesker. Custom Games er spill du setter opp selv og lager slik du vil ha den. Vil du ha CTF gjør du det. MEN du må kjenne 16stk selv som du må invite!

Matchmaker har noen Team spill du kan spille. Som CTF, Find the bomb , noen i den duren. Men dette kan du ikke spesifisere selv at du vil spille. Det skjer random.. Noe jeg ikke vil! Pluss får spilt med random folk over Live...

Dette lurer jeg på da, kan jeg lage en Custom Game, sette den opp slik jeg vil og spille med random folk på Live?

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar
Ehm.. Tror vi ikke snakker om samme saken her. La meg rette meg selv: Matchmaker bruker du for og spille over Live med random mennesker. Custom Games er spill du setter opp selv og lager slik du vil ha den. Vil du ha CTF gjør du det. MEN du må kjenne 16stk selv som du må invite!

Matchmaker har noen Team spill du kan spille. Som CTF, Find the bomb , noen i den duren. Men dette kan du ikke spesifisere selv at du vil spille. Det skjer random.. Noe jeg ikke vil! Pluss får spilt med random folk over Live...

Dette lurer jeg på da, kan jeg lage en Custom Game, sette den opp slik jeg vil og spille med random folk på Live?

9582066[/snapback]

Det siste lurer jeg på også......bruksannvisningen sier jo ikke en damn shit,kan bruke til å fyre opp i peisen med :whistle:

Ellers så har jeg oppdaget at min limited edition spill plate har ripe som gjør LIVE spilling ustabil/vanskelig feks ikke mulig å finne "big team battle" spill.

SP funka 100%greit.

Må prøve å kontakte butikken å klage.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...