Hofer Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Jeg tenkte TF2 trengte en egen kategori siden jeg tror dette spillet blir en hit Eventuelt en kategori om Steam da på mest diskutert Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=655246 Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 26. september 2007 Forfatter Del Skrevet 26. september 2007 (endret) har lest og etter min mening så kunne det i alle fall vært en egen kategori for STEAM, for mange spørsmål om det Endret 26. september 2007 av Hofern Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Jeg er veldig enig i at vi burde ha et forum for steam. Det dukker jo opp spørsmål om dette i hytt og pine! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Team Fortress er nok ikkje så mykje diskutert at det treng ein eigen kategori på dette tidspunktet. Kva skal ein eigen kategori for Steam innehalde? Er det diskusjon rundt sjølve programmet/teknologien, alle spela som blir gitt ut der? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 14. oktober 2007 Del Skrevet 14. oktober 2007 Sikkert en kategori hvor spørsmålet "HJELP!! STEAM FUNKER IKKE!!" går igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Ja... Da er det bedre å gå inn på sticky på CS forumet og lese jooakim sin tråd. Der står det forskjellige feil meldinger som kommer i CS - Steam og generelt fra spillene.. F.eks. Cl_flushEntyPacket warning, som kommer i 1,6 og i TF2.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 La oss i det minste ha en tråd hvor vi kan diskutere TF 2 da... Den forrige ble stengt for det var visstnok bedre å lage en tråd for hvert tema innenfor spillet om noen trengte hjelp. Hva om jeg vil diskutere hva som er bra/dårlig i selve spillet (av klasser og lignende)? Den tråden vil garantert bli til en generell diskusjonstråd og deretter stengt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå